Dark mı?? Cıvıl cıvıl renkli harika ,ben dark diyemem bunlara,bunlara başka isim koyayılım bence..
"Şeker gibiyiz" <<<<<<<<<<işte tıpkı bu söz gibi olmuşlar şeker gibi yani...
Daha önceki temalarında üst kısımda çok atıl boş alan bırakıyordun,son bir kaç temanda bunu kapattın ve temaların gittikçe oturmaya başladı,temada önemli olan chat alanı kullanımıdır,ne kadar geniş o kadar iyi dir..
Böyle devam et sakın acele etme temayı bitirmek için dinlensin tema,PSD yi her açtığında çok farklı eklemelerin olucak emin ol..
Başarılar ellerine sağlık ..tşk ler...