Giriş yapmadınız.

.Seydanur.

Orta Düzey

  • ".Seydanur." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".Seydanur."

Mesajlar: 279

Kayıt tarihi: Oct 2nd 2009

Konum: istenbul

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 23.02.2016, 00:52

Flatcast Tema iki Renkli Dark Temasi





.Seydanur. belirtilen dosyaları ekledi:
http://www.selamyurdu.com/radyo.html

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

2

Tuesday, 23.02.2016, 00:55

emeğine yüreğine sağlık dark temayı sevmem böyle renklerle güzelleştirmen gayet güzel olmuş şeydanur güzel paylaşım adına teşekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

.Seydanur.

Orta Düzey

  • ".Seydanur." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".Seydanur."

Mesajlar: 279

Kayıt tarihi: Oct 2nd 2009

Konum: istenbul

  • Özel mesaj gönder

3

Tuesday, 23.02.2016, 01:00

emeğine yüreğine sağlık dark temayı sevmem böyle renklerle güzelleştirmen gayet güzel olmuş şeydanur güzel paylaşım adına teşekkürler

Tesekkür ederim Tamer kardes... Darki bende pek sevmem, bu sekilde ic aciyor. Hayirla Kullanin
http://www.selamyurdu.com/radyo.html

4

Tuesday, 23.02.2016, 02:51

Güzel Paylasim için Tesekkürler
Emegine saglik

hasanyöndem

Profesyonel

  • "hasanyöndem" bir erkek

Mesajlar: 1,369

Kayıt tarihi: Feb 1st 2013

Konum: Karaman

  • 1300123
  • Özel mesaj gönder

5

Tuesday, 23.02.2016, 07:18

Ellerine sağlık Seydanur. Bu sefer öncekilere göre sade bir çalışma olmuş. Üstteki boş alan dark tema olduğun dan mı?
http://merhametfm.blogspot.com/
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.

.Seydanur.

Orta Düzey

  • ".Seydanur." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".Seydanur."

Mesajlar: 279

Kayıt tarihi: Oct 2nd 2009

Konum: istenbul

  • Özel mesaj gönder

6

Tuesday, 23.02.2016, 10:33

Ellerine sağlık Seydanur. Bu sefer öncekilere göre sade bir çalışma olmuş. Üstteki boş alan dark tema olduğun dan mı?

Sagolasinin yorumlarindan dolayi... Evet Dark temasi bunlar
http://www.selamyurdu.com/radyo.html

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 23.02.2016, 11:28

Dark mı?? Cıvıl cıvıl renkli harika ,ben dark diyemem bunlara,bunlara başka isim koyayılım bence.. :1gözkirp:
"Şeker gibiyiz" <<<<<<<<<<işte tıpkı bu söz gibi olmuşlar şeker gibi yani... :thumbup:
Daha önceki temalarında üst kısımda çok atıl boş alan bırakıyordun,son bir kaç temanda bunu kapattın ve temaların gittikçe oturmaya başladı,temada önemli olan chat alanı kullanımıdır,ne kadar geniş o kadar iyi dir..
Böyle devam et sakın acele etme temayı bitirmek için dinlensin tema,PSD yi her açtığında çok farklı eklemelerin olucak emin ol..
Başarılar ellerine sağlık ..tşk ler...

.Seydanur.

Orta Düzey

  • ".Seydanur." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".Seydanur."

Mesajlar: 279

Kayıt tarihi: Oct 2nd 2009

Konum: istenbul

  • Özel mesaj gönder

8

Tuesday, 23.02.2016, 15:11

Dark mı?? Cıvıl cıvıl renkli harika ,ben dark diyemem bunlara,bunlara başka isim koyayılım bence.. :1gözkirp:
"Şeker gibiyiz" <<<<<<<<<
Daha önceki temalarında üst kısımda çok atıl boş alan bırakıyordun,son bir kaç temanda bunu kapattın ve temaların gittikçe oturmaya başladı,temada önemli olan chat alanı kullanımıdır,ne kadar geniş o kadar iyi dir..
Böyle devam et sakın acele etme temayı bitirmek için dinlensin tema,PSD yi her açtığında çok farklı eklemelerin olucak emin ol..
Başarılar ellerine sağlık ..tşk ler...
Tesekkür ederim Yorumun icin.. INSALLAH gün gectikce daha güzelini ugrasiyoruz yapmaya. Temanin ismini Degistirelim, dediginiz gibi olsun....Seker ikiz kizlar
http://www.selamyurdu.com/radyo.html

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 27.02.2016, 12:10

Emegine yüregine saglık güzel paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım