Giriş yapmadınız.

1

Friday, 12.02.2016, 03:35

flatcast renkli dark teması bay bayan fcp

by-dadas belirtilen dosyaları ekledi:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 12.02.2016, 12:43

Görürgörmez oyyyy! dedim :) Ne güzel olmuş, neon renkler sanki disko havasında,
sadece fontlari birbirine az yaklastir,girisi ve rengi çok köseye sıfır yapmıssın,onu yapma az daha girisi sagdan koy olurmu ?
Ablam hep beni eleştiriyor diyede düsünme,çünkü ben bu çalismanı çok begendim.Bu yolda çok ilerlemeni istiyorum.Basarılar diliyorum
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 12.02.2016, 20:09

Emegine yüregine saglik güzel paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

4

Friday, 12.02.2016, 20:54

süslü kardesim beğenı ve yorum için tşk ederim :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

5

Friday, 12.02.2016, 20:55

Mustafa kardes yorum ve begeni için tşkler :thumbup:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 13.02.2016, 00:32

emeğine yüreğine sağlık yılmak yok yoladevam kadir yapa yapa daha çok güzel temalara imza atacaksın kendi emeğinle yapman en büyük artısı
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

7

Tuesday, 16.02.2016, 12:46

Güzel yorumlar için tşk ederim iş güc vakıt bulamıyom yapmaya tema elimden geldiği kadar yorumlarınıza cevap veriyorum
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

  • "kavakemirli" bir erkek

Mesajlar: 61

Kayıt tarihi: Apr 25th 2008

Konum: Amasya

  • 1493660
  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 18.02.2016, 01:09

Güzel paylaşımlar için teşekkürler..Emeğinize yüreğinize sağlık...
"" GÖZLER NE RENK OLURSA OLSUN GÖZYAŞLARI HEP AYNIDIR""

9

Thursday, 18.02.2016, 01:56

Kaya kemırlı kardesim yorum için tşk ederim
http://damarcidadasfm.blogcu.com/