Görürgörmez oyyyy! dedim Ne güzel olmuş, neon renkler sanki disko havasında,
sadece fontlari birbirine az yaklastir,girisi ve rengi çok köseye sıfır yapmıssın,onu yapma az daha girisi sagdan koy olurmu ?
Ablam hep beni eleştiriyor diyede düsünme,çünkü ben bu çalismanı çok begendim.Bu yolda çok ilerlemeni istiyorum.Basarılar diliyorum
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::