By dadaş, fontların yani giris ses vs. çok büyük olmuş hatta butonlardan dışarı taşmış. Birde yeşil üzerine yeşil yazı birbirini boğmuş,
misafir alanı dar birdahakine az daha geniş tut, biliyorum yeni başladın,yolun basındasın,bu söylediklerimizi dikkate alki, güzel paylaşımların gelsin.
Kullandıgın resim ve fontlar botunlar ton olarak uygun olursa güzel bir görüntü ortaya çıkar.
Başarılar diliyorum
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::