Giriş yapmadınız.

1

Tuesday, 9.02.2016, 10:56

FLaTcaSt BaYan Dark Teması fcp

by-dadas belirtilen dosyaları ekledi:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

2

Tuesday, 9.02.2016, 21:10

Güzel Paylasim için Tesekkürler
Emegine saglik

3

Wednesday, 10.02.2016, 13:52

Yorum Ve beğenı için tşk ederim carızma kardesim :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 10.02.2016, 15:46

By dadaş, fontların yani giris ses vs. çok büyük olmuş hatta butonlardan dışarı taşmış. Birde yeşil üzerine yeşil yazı birbirini boğmuş,
misafir alanı dar birdahakine az daha geniş tut, biliyorum yeni başladın,yolun basındasın,bu söylediklerimizi dikkate alki, güzel paylaşımların gelsin.
Kullandıgın resim ve fontlar botunlar ton olarak uygun olursa güzel bir görüntü ortaya çıkar.
Başarılar diliyorum
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 11.02.2016, 22:35

Emegine yüregine saglik güzel paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

6

Friday, 12.02.2016, 21:05

ELıNe SaĞLık YoRum IçıN Tşk EdeRım :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

7

Friday, 12.02.2016, 21:06

Süslü abla Düzenleme yapiyorum Yorumları okudukca Azda olsa temalarımı ELıNe SaĞLık YoRum IçıN Tşk EdeRım :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/