By dadaş, temaya yeni başlamış ve güzel seyler sunma gayreti içersinde olan ve zaman içersinde kendinize çok seyler katabilecek bir arkadaşımızsınız,
öncelikle başarılar diliyorum.
Çalışmanıza gelince,Hazır sablon çerçeve kullanmısınız,sadece font yazıp resim eklemissiniz acemiyken aynı çerçeveyi bende çok begenip kullanmıştım
tabi böyle ögrenilecek,başlangıç için güzel , fakat inanın belli bir zaman sonra keyif vermiyor.Kendi hayallerini düsüncelerini yansıtmak kadar güzeli yok.
O bakım dan ben biran önce sizin adım adım ilerletmenizi isterim.
Kendinize ait çerçeve çalismalarına başlayın, sormak istediginiz bir sey olursada bilgimiz yettigince fikir verir yardımcı oluruz,çünkü burada bir çogumuz bu şekilde sorup danısarak ögrendik
yada ögrenmeye çalisiyoruz
ben size yürekten basarılar diliyorum. Tabi puanımıda çalismanıza göre degerlendirip veriyorum.
Bak belki merak edersin diye acemi öğrencelik , çalismamı göstereyim kullandıgım birçok şey şimdiki düşünceme göre malesef emeksiz
flatcast fcp tema -GÜL SENİN TENİN- süslüü05
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Bu mesaj 4 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (1.02.2016, 12:52)