By dadaş temanızda ki resmi fazla daraltmışsınız.Güzelliği bozulmuş.Temada ki renklere uygun buton kullanırsanız hoş olur.Misafir butonunu fazla kenara yaslamışsınız.Zamanla daha güzel temalar yapacağınıza inanıyorum.Her çalışmanızı yaptıktan sonra defalarca kontrol edin daha ne ekleyebilirim nasıl güzelleştirebilirim diye..Yola devam..