Resmi çok karartmissın Hasan bey, çiçekleri resmen soldurmussun az daha canlı olabilirdi çünkü zaten kenarda kalıyor.
Birde hosgeldiniz yazısı orda fazla olmuş emegine saglık paylaşım için tşkler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::