2,210
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Flatcast Tema Fcp Hayat Arkaşım By Çilek
MUSTAFA ÇİLEK belirtilen dosyaları ekledi:
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emeklerine Saglık Arkadaşım paylaşımın adına tşkler
HARF’Ier yetmedi anIaşıImama, bari HâI’den anIa.
Çok teşekkür ederim By.Eray güzel begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emegine saglik Mustafa..Güzel paylaşım için tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.
Çok teşekkür ederim Kerim Can güzel begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Ellerinize,emeklerinize sağlık ... Gayet hoş ve kullanışlı bi çalışma olmuş ... Güzel emekleriniz ve güzel paylaşımınız için teşekkürler ...
Şeytanla Her Savaşa Korkusuzca VARIM ...
İnsan Şeytanlaşırsa ...
İşte...! Ondan KORKARIM ...
Çok teşekkür ederim 06**ECE** güzel begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Mustafa. Emeğine sağlık güzel paylaşım için tskrler
güzel emeginiz ve paylasim icin tskler mustafa bey
Çok teşekkür ederim Roselind@ güzel begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Çok teşekkür ederim *.REYHAN.* güzel begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emegine Yüregine Saglık MUSTAFA Kullanıslı Çalışma olmus Paylasım Adına Tesekkürler..
Emeğine sağlık MUSTAFA ÇİLEK kullanışlı ve net bir çalışma olmuş ...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...
Çok teşekkür ederim By_€x begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Çok teşekkür ederim 01antepli27 begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emeginize saglik güzel paylasim icin tesekkürler
emeğine yüreğine sağlık paylaşım adına teşekkürler mustafa
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR
Çok teşekkür ederim BOZKURT-03 begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Çok teşekkür ederim TAMER*39 begeni ve yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
mustafa bey , fontlar çok hoş resme çok uyumlu olmuş,güzel bir çalişma tebrikler
emeginize saglık paylaşım için tsk ederiz
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::