Kendine has bir tarzin oldugunu düsünüyorum,bu çalişmanda çok güzel,
özelliklede renkler çok hoş göze hitap eden bir çalişma,
emegine yüregine saglık Berkant, paylaşımın için tsk ederiz
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::