yorum beğeni ve desteğin için tesekkürler müge kendimi saklamadım ki paylasımıma baslamadan önce konu açtım bu nick benim diye görmeyen olur diye tamer*39 imzasına saklı kalan kanlı veda perfect love temaları bana aittir diye imza oluşturdum saklı kalmadım hiçbir zaman
çok canli bir tasarim bu tarz temalarda radyoda parlama yapıyor ve göz yoruyor azdaha koyultarak yaparsaniz gözü yormaz emzada biraz buyuk degilmi dj ismi gibi olmus......umarim yanlis anlamazsiniz emeklerinize saglik bu yorumlari yaparkende temalari denemeden yepmam ....