Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 2.08.2014, 18:38

flatcast fcp tema::.. yoksun..::süslüü05

iyi günlerde kullanın

süslüü05 belirtilen dosyaları ekledi:
  • YOKSUN.fcp (252 Byte - 204 defa indirildi - en son: 1.05.2026, 03:46)
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (2.08.2014, 18:49)


çömelek_fm

Orta Düzey

  • "çömelek_fm" bir erkek

Mesajlar: 550

Kayıt tarihi: Jul 30th 2012

Konum: iskenderun

  • 1320879
  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 2.08.2014, 18:42

ilk yorumuda ben yapsam olurmu? göz dostu bir tema harika bir çalışma gerçekten ssüper olmuş ellerine yüreğine sağlık
ÇÖZEMEDİM BAZILARINI !! UZAKTAN MI ADAMLAR,YOKSA ADAMLIKTAN MI UZAKLAR..?

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 2.08.2014, 18:51

Çok tşk ederim, değerli güzel yorumunuz için saolun
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

4

Saturday, 2.08.2014, 19:40

süslü fikrimi desem ben font yazilari bana göre az bellisiz oldu keske baska bi style kullanimi olsa veya blend optionen benim shopum yabanci dilden stroke ayari degislik ola bilirdir emegine saglik paylasim icin tskler

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 2.08.2014, 20:10

Reyhan... herzaman fikrini ve önerilerini, hiç çekinmeden bana söyleyebilirsin, inanki çok memnun oldum saol :gulver:

çünkü, önerilerle insan bilmediklerini öğreniyor ve daha güzel sunumlar ortaya çıkıyor

çok tsk ederim yorumun için saol
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

6

Saturday, 2.08.2014, 20:11

süslü cekinmem acik acik yazarim :çakçak: okis daha güzeli gelir ins senden basarilar dilerim sana

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 2.08.2014, 20:15

çok kullanışlı tema olmuş emeğine saglik arkadasim paylasim adina tskler
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 2.08.2014, 20:19

iyi ediyosun saol, tşkler ama Almancam yok :kizgulme: inşallah daha güzellerini yapmak amacim zaten çok mersii
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (2.08.2014, 21:33)


  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 2.08.2014, 20:51

Emegine saglık paylasım ıcın cok tsklr....

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

10

Saturday, 2.08.2014, 21:31

yavuzhann saol çok tsk ediyorum güzel yorum için
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

11

Saturday, 2.08.2014, 21:48

SEDEF EL EMEĞİNE NURUNA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Atilla_Ky

Moderatör

  • "Atilla_Ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 2.08.2014, 22:45

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim Sedef. Kullanışlı hoş bir çalışma kutlarım :1alkis:
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

13

Saturday, 2.08.2014, 23:26

Sade ve çok güzel bir tema :thumbup:
Font stil seçimi dış kalın çerçeveli,buda fontların okunmasını zorlaştırmış..Sade bir metalik stil seçimi ile fontlar daha okunaklı olabilirdi..
Ben yinede bu temanı çok beğend,m Süslü,ellerine yüreğine sağlık,güzel emeğine tşk ederim..

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

14

Sunday, 3.08.2014, 01:06

okan tsk ederim yorum için saol
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

15

Sunday, 3.08.2014, 01:08

saol, yavuzz çok tsk ederim yorumun için varol
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

16

Sunday, 3.08.2014, 01:09

Çokk tsk ederim atilla bey , yorumunuz içinn saolun
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

17

Sunday, 3.08.2014, 10:56

Oldukça sade göz yormayan güzel bir tema
emeğinize sağlık güzel paylaşım için teşekkürler :)

  • "süslüü05" bir kadın
  • Konuyu başlatan "süslüü05"

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

18

Sunday, 3.08.2014, 14:01

saol qupido tşk ederim beğenmene sevindim tşkler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

*külkedisi*

Profesyonel

  • "*külkedisi*" bir kadın

Mesajlar: 609

Kayıt tarihi: Dec 11th 2011

  • Özel mesaj gönder

19

Sunday, 3.08.2014, 14:32

Çok güzel olmuş,elinize emeğinize sağlık
http://gonul-limanim.blogspot.com.tr/

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 3.08.2014, 15:13

Eline emegine sağlık Sedef kardeşim :1alkis: :1alkis: Paylaşım için teşekkür ederim