Giriş yapmadınız.

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 2.05.2014, 21:37

Flatcast Tema kırmızı çerçeve Dost58

Dost58 belirtilen dosyaları ekledi:

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 2.05.2014, 22:06

Dost ellerinize sağlık,çok şık bir temaya imza atmışsınız. :thumbup:
İtalik yazısında tek harf eksiği göze batmıyor ;)
çalışmanızı beğendim,emeğiniz için çok tşk ediyorum..

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 2.05.2014, 22:15

Emeğine yüreğine sağlık dost gayet güzel ve kullanıslı bir tema olmus paylasımın için teşekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 2.05.2014, 22:16

tskler ZENoBIA saolasin yorum icin yaziyi aciklayim müsade edersen i harfini yazdigim zaman yazi fonu degisiyor mecburen font yuzunden I harfini kullandim font bozumasin diye

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 2.05.2014, 22:18

yorum için tsk ederim tamer 39 saoalsin

  • "RenksizGazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 3.05.2014, 13:53

Dost...Emeginize saglık sade kullanıslı bir calısma olmus.Tebrik ederim..Paylasım icin tsk ederim..

Ç@KIR

Profesyonel

  • "Ç@KIR" bir erkek

Mesajlar: 948

Kayıt tarihi: Apr 12th 2014

Konum: o eski den di

  • 1380700
  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 3.05.2014, 13:59

DOST EMEGİNE SAGLIK TSK EDERİM GUZEL PAYLASİM İCİN
http://sonaskimmfm.tr.gg// ( NE EKERSEN ONU BİÇERSİN )

8

Saturday, 3.05.2014, 14:21

Emeğinize sağlık güzel çalışma için teşekkürler

9

Saturday, 3.05.2014, 14:39

emegine saglık Dost,kulanışlı bir tema,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 4.05.2014, 10:30

Eline emegine saglık_Guzel calısma olmus :1alkis: _ :1alkis: Paylasım ıcın tesekkurler

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 4.05.2014, 16:03

.

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK

  • "MELTEML" bir kadın

Mesajlar: 3,504

Kayıt tarihi: Feb 8th 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 10.05.2014, 10:27

emeklerine saglık