selamlar arkadaşlar ben Windows 8 kullaniyorum
daha önce flatcast radyolara giriş problemi yaşamiyordumm ister guest olarak ister nikli olarak girebiliyordum
nikimi otomatik girişe ayarlıyordum herseferinde direk nikle girebiliyordum Windows 8 geçtim bir radyoya girerken nikimi otomatik girişe ayarladım
ama artik çikiş yapamiyorum onayi kaldirdigim halde onaylı olarak tekrar nikli giriyorum guest olarak giriş yapmak istiyorum ama nik onayli oluyor her seferde
işaeti kaldiramiyorum otomatk girişe ayarlamiştim işaretlemiştim artik kaldiramiyorum işareti pcden bütün geçmişi siliyorum ccleaner ilede taratip siliyorum tekrar giriyorum yine işeretli ayn, n,kle giriyor acil yardım lütfen umarım anlatabildimm
radyolardaki loginden otomatik giriş işareti kalkmıyor kisacasi