Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Wednesday, 5.03.2014, 00:55

Flatcast Fcp Tema.ben seni sevdim gülüm.Kerim Can

Kerim Can belirtilen dosyaları ekledi:
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "06**ECE**" bir kadın

Mesajlar: 9,115

Kayıt tarihi: Dec 1st 2012

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 5.03.2014, 01:26

Ellerine , emeklerine sağlık KERİM CAN çok güzel ve kullanışlı bi çalışma olmuş ...Güzel emek ve güzel paylaşım için teşekkürler ...
Şeytanla Her Savaşa Korkusuzca VARIM ...
İnsan Şeytanlaşırsa ...
İşte...! Ondan KORKARIM ...

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 5.03.2014, 02:32

Emeklerine sağlık abi çalışmalarındaki ilerleme her anlamda kendini gösteriyor tebrik ederim abi... :thumbup:
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 5.03.2014, 02:47

.

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 5.03.2014, 04:14

Kerim...Emegine saglık cok hos bir calısma kırmızı cok yakısmıs..güzel paylasım icin tsk.ler

6

Wednesday, 5.03.2014, 10:47

Ellerine , emeklerine sağlık KERİM CAN çok güzel ve kullanışlı bi çalışma olmuş ...Güzel emek ve güzel paylaşım için teşekkürler ...

tşk.ederim güzel yorum ve beyenine Ece,yorum yazan eline saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

7

Wednesday, 5.03.2014, 10:50

Emeklerine sağlık abi çalışmalarındaki ilerleme her anlamda kendini gösteriyor tebrik ederim abi... :thumbup:

çok tşk.ederim güzel yorum ve beyenine İbrahim,sayende bazı bilmediğim konularıda öğrenmeye çalışıyorum,yorum yapan yüreğine sağlık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

8

Wednesday, 5.03.2014, 10:51

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

tşk.ederim güzel yorumuna Dalgıc,yorum yazan eline saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

9

Wednesday, 5.03.2014, 10:52

Kerim...Emegine saglık cok hos bir calısma kırmızı cok yakısmıs..güzel paylasım icin tsk.ler

Ata çok tşk.ederim güzel yorum ve beyenine,yorum yazan eline saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

ADANALI*

Profesyonel

  • "ADANALI*" bir erkek

Mesajlar: 2,030

Kayıt tarihi: Mar 3rd 2010

Konum: Adana

  • 1429785
  • Özel mesaj gönder

10

Wednesday, 5.03.2014, 14:41

Ellerine emeklerine sağlık Kerimcan
Paylaşım için teşekkürler
https://www.flatkolik.net

11

Wednesday, 5.03.2014, 21:16

tşk.ederim yorumuna adanalı,yüregine saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

12

Wednesday, 5.03.2014, 21:24

Emegine yüreğine sağlık...kerim can...Paylasım adına tsk.ederim...

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

13

Wednesday, 5.03.2014, 21:31

Elinize emeginize saglık paylaşım için teşekkürler.

14

Wednesday, 5.03.2014, 21:45

Emegine yüreğine sağlık...kerim can...Paylasım adına tsk.ederim...

Tşk.ederim NUR CAGDAS,yüregine saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

15

Wednesday, 5.03.2014, 21:47

Elinize emeginize saglık paylaşım için teşekkürler.

tşk ederim bulent güzel yorumun için,agzına saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

16

Wednesday, 5.03.2014, 22:29

Eline emegıne saglık Kerim Can
sanırım edıtledıgın calısma bu
guzel ve kullanıslı bır calısma olmus
paylasım ıcın tesekkurler

17

Thursday, 6.03.2014, 00:16

tşk.ederim güzel yorumuna Güney,yüregine saglık evet o temadir..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

yoncam

Jüri

  • "yoncam" bir kadın

Mesajlar: 6,321

Kayıt tarihi: May 26th 2012

  • 1503088
  • Özel mesaj gönder

18

Thursday, 6.03.2014, 00:33

Emeğinize elinize sağlık :)
Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!

19

Thursday, 6.03.2014, 00:44

tşk.ederim yoncam,yüregine saglık..
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

seda_aslan

Profesyonel

  • "seda_aslan" bir kadın

Mesajlar: 1,921

Kayıt tarihi: Sep 3rd 2013

Konum: kocaeli

  • Özel mesaj gönder

20

Thursday, 6.03.2014, 15:38

Eline emeğine sağlık Kerim can ... Güzel paylaşım için teşekkürler... :1alkis:
....!

Benzer konular