yorum ve beğenileriniz için teşekkürler adanalı ve umutyolcusu umutyolcusu aynı temayı senin yaptığından inanki hiçhaberim yok kardesim resmi wallpaper sitesinde görerek beğenmistim zaten yazıfontlarından belli oluyor apayrı temalar olduğu senin yapmıs olduğun temada gayet güzel baska temadada pisti olmak üzere
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR