Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Thursday, 10.10.2013, 13:30

Flatcast FCP Tema [BAYRAM Şekerim , By Kemal_Atalayy]

Kemal_Atalayy belirtilen dosyaları ekledi:

By_€x

Bilge

  • "By_€x" bir erkek

Mesajlar: 5,388

Kayıt tarihi: May 18th 2013

Konum: TEKİRDAG

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 10.10.2013, 13:46

Emegine yüegine saglik güzel bir paylaşım olmuş KEMAL ATALAY..

3

Thursday, 10.10.2013, 14:26

Emeğinize, güzel yüreğinize sağlık çok güzel olmuş.

ADANALI*

Profesyonel

  • "ADANALI*" bir erkek

Mesajlar: 2,030

Kayıt tarihi: Mar 3rd 2010

Konum: Adana

  • 1429785
  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 10.10.2013, 14:56

Ellerine emeklerine sağlık Kemal Atalay güzel olmuş paylaşım için teşekkürler
https://www.flatkolik.net

5

Thursday, 10.10.2013, 15:01

Emegine yüegine saglik güzel bir paylaşım olmuş KEMAL ATALAY..

Yorum ve beğeni için tşk'ler.....By_€x...

6

Thursday, 10.10.2013, 15:02

Emeğinize, güzel yüreğinize sağlık çok güzel olmuş.

Yorum ve beğeni için tşk'ler.....gönüldekilerfm...

7

Thursday, 10.10.2013, 15:02

Ellerine emeklerine sağlık Kemal Atalay güzel olmuş paylaşım için teşekkürler

Yorum ve beğeni için tşk'ler....ADANALI*...

mel0di

Profesyonel

  • "mel0di" bir kadın

Mesajlar: 1,231

Kayıt tarihi: Jun 7th 2013

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 10.10.2013, 15:16

oyy cok tatlı seker yerine ben kızımızı alsam))) elinize emeginize saglık
Kızgınlığım geçerde
kırgınlığıma çare BULAMIYORUM....

9

Thursday, 10.10.2013, 15:22

oyy cok tatlı seker yerine ben kızımızı alsam))) elinize emeginize saglık

Yorum ve beğeni için tşk'ler .... mel0di... :)

Yooo olmaz.. :asla . sadece şekeri alabilirsiniz ... ( :) )

10

Thursday, 10.10.2013, 15:51

Emegine, Yüregine, Saglık. KEMALL Bayram Şekeri Gibi Bir Kız Cocugu Harika Olmus. Paylaşım Adına tsk.ler...



Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "NUR_CAGDAS..." (10.10.2013, 16:01)


11

Thursday, 10.10.2013, 15:57

Emegine, Yüregine, Saglık. KEMALL Bayram Şekeri Gibi Bir Kız Cocugu Harika Olmus. Paylaşım Adına tsk.ler...


Yorum ve beğeni için tşk'ler Nur... sagolasın... :1gözkirp:

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Kemal_Atalayy" (10.10.2013, 16:03)


  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 10.10.2013, 16:49

Kemal Atalayy emeginize saglık paylaşım icin tskler.

13

Thursday, 10.10.2013, 17:23

Kemal Atalayy emeginize saglık paylaşım icin tskler.


Yorum için tşk'ler ...bulent-06....

  • "harbi kız" bir kadın

Mesajlar: 5,572

Kayıt tarihi: Jul 10th 2013

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 10.10.2013, 17:27

Emeginize saglık KemaL Bey şekerleri aldim paylaşım icin tskler. ^^
Hayat kısa Kalp kırmaya Degmez

15

Thursday, 10.10.2013, 17:29

Emeginize saglık KemaL Bey şekerleri aldim paylaşım icin tskler. ^^


Yorum ve beğeni için tşk'ler... harbi kız... :)

seda_aslan

Profesyonel

  • "seda_aslan" bir kadın

Mesajlar: 1,921

Kayıt tarihi: Sep 3rd 2013

Konum: kocaeli

  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 11.10.2013, 00:50

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KEMAL... ŞEKER GİBİ BİR TEMA OLMUŞ ,PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER... :1alkis:
....!

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 11.10.2013, 00:51

.

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 11.10.2013, 00:55

Kemal...Emegine saglık anlamlı bir bayram calısmasi olmus güzel paylasım icin tsk.ler

19

Friday, 11.10.2013, 10:20

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KEMAL... ŞEKER GİBİ BİR TEMA OLMUŞ ,PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER... :1alkis:

Yorum ve beğeni için tşk'ler ...seda...

Eeee burda bayram şekeri ancak bu şekilde ikram edilir ... :1gözkirp:
Bayramın mübarek olsun ....
:ck:

20

Friday, 11.10.2013, 10:23

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM


Yorum için tşk'ler ...DALGIC.....

Bayramın mübarek olsun ...