Giriş yapmadınız.

wwgenww

Stajyer

  • "wwgenww" bir erkek
  • Konuyu başlatan "wwgenww"

Mesajlar: 98

Kayıt tarihi: Aug 4th 2013

Konum: düzce

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 18.09.2013, 12:03

radyo arama

flatcast sayfasında radyolar arasında kendi radyomuzu nasıl bulacaz..ben bulamadım..bir kolayı varmı..slm
ASGARİ ÜCRET GİBİYİM..!!..KİMSE BENLE GEÇİNEMİYOOOOO..!!=http://duzce81.net

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 18.09.2013, 12:07

Flatcast sayfasına login girişi yaptığınız yerin en altında(sol köşede) search(arama) var..oraya radyonuzun adını yazın "go" yazısına basın yada enter'a basın,çıkacaktır.
çıkmıyorsa eğer radyonuzu gizli yapmış olabilirsiniz.
sid yazın bakalım isterseniz.

wwgenww

Stajyer

  • "wwgenww" bir erkek
  • Konuyu başlatan "wwgenww"

Mesajlar: 98

Kayıt tarihi: Aug 4th 2013

Konum: düzce

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 18.09.2013, 13:05

Sid No

SİD NO 1391713
ASGARİ ÜCRET GİBİYİM..!!..KİMSE BENLE GEÇİNEMİYOOOOO..!!=http://duzce81.net

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (18.09.2013, 13:05) düzenleme sebepleri: sid yeterli...


Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 18.09.2013, 13:07

siz yazmadan önce imzanıza göre baktım ben...aramalarda çıkıyor radyonuz...
ama aynı info da yazdığı gibi büyük harflerle arayın.
sabri yada DÜZCE
bu iki kelime ile arattım çıktı...
sorun yok yani ...

wwgenww

Stajyer

  • "wwgenww" bir erkek
  • Konuyu başlatan "wwgenww"

Mesajlar: 98

Kayıt tarihi: Aug 4th 2013

Konum: düzce

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 18.09.2013, 13:19

tşk.

tşk ederim sağolun
ASGARİ ÜCRET GİBİYİM..!!..KİMSE BENLE GEÇİNEMİYOOOOO..!!=http://duzce81.net

wwgenww

Stajyer

  • "wwgenww" bir erkek
  • Konuyu başlatan "wwgenww"

Mesajlar: 98

Kayıt tarihi: Aug 4th 2013

Konum: düzce

  • Özel mesaj gönder

6

Wednesday, 18.09.2013, 13:30

Bilgi Istiyorum

KARADENİZİN EN GÜCLU SESİ SESİ KARADENİZLİMFMkaradenizlim artvin rize trabzon giresin sinop samsun zongultak gumuşhane bolu duzce ordu karabuk edirmneden karsa uzaydan marsa yok bizde karaborsa her turlu muzikle horon kaval kemence yle eşsiz dj elrle sizlerleyiz hoş geldiniz ARKADAŞLAR 2 SORU SORACACAM SİZLERE.flatcast sayfasında buluna radyom ile ilgili olan yukardaki bu metni kim yazdı..ben yazmadım bunu.nasıl değiştirebilirim.ikinci sorum da çoğu kimse radyoma giremiyor.bu gün giren yarın giremiyorum diyor.radyoya girebilmenin kolay ve basit bir yolu yokmu.girmeye çalışan arkadaşlara ne demeliyimki rahatça girebilsinler.cevablarınız için şimdiden tşk ler.saygılar
ASGARİ ÜCRET GİBİYİM..!!..KİMSE BENLE GEÇİNEMİYOOOOO..!!=http://duzce81.net

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 18.09.2013, 13:38

Msj larınızı ayrı bir başlık yaptım...bu şekilde daha rahat olacaktır.

yazdığınız metin e gelince, o metin sizin info nuzda olan birşey değil.
sizin radyo aramalarda alttaki resimdeki gibi görünüyor.


Flatcast info nuzda bu şekilde görünüyor-->> http://flatcast.com/PrgDesc.aspx?sid=1391713


onlar gibi kısa yada uzun bir metin yazmak isterseniz onun için yapmanız gerekenleride anlatabiliriz.


Radyoya giriş sorununa gelince, oda portlarla kaynaklıdır. alttaki link onla ilgili size bilgi verecektir. mutlaka hiç olmassa yayın yapan dj in portları açık olursa gelen dinleyiciler girişte sorun yaşamaz.
Flatcast P2P hatalari ve aciklamalari.