Giriş yapmadınız.

1

Sunday, 28.07.2013, 22:48

Flatcast Fcp Tema.Güvercin.Kerim Can

Kerim Can belirtilen dosyaları ekledi:
  • güvercin.fcp (477 Byte - 172 defa indirildi - en son: 17.12.2025, 12:41)
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 28.07.2013, 23:41

Emek ve paylaşım için teşekkürler :)

yasar68

Profesyonel

  • "yasar68" bir erkek

Mesajlar: 1,294

Kayıt tarihi: May 15th 2010

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 28.07.2013, 23:47

€megine Yüregine Saglik Kardesim Paylasim Adina Tesekurler...
»-(¯`v´¯)-»!*!HAK €D€N€ N€F€S OLACAKSIN!*!»-(¯`v´¯)-»

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 29.07.2013, 00:58

Elinize emeğinize sağlık paylaşımınız için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

5

Monday, 29.07.2013, 09:53

Tsk.ederim güzel yorumlarınıza,qupido,yasar,cankız,yorum yazan elinize saglık.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

6

Monday, 29.07.2013, 11:07

Emeklerinize saglik..

7

Monday, 29.07.2013, 11:33

tsk.ederim güzel yorumuna pismicrop,yüreğine saglık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

8

Monday, 29.07.2013, 12:01

kerim arkadasim güzel gidiyorsun biraz arkaplana daha az özen göster ellerine saglik paylasim icin tskler

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 29.07.2013, 13:20

Resim seçimi, renk tonlarının uyumuyla güzel olmuş, ellerinize sağlık :)
Ben biraz yazı fontlarına ve boyutuna dikkat etmenizi öneriyorum ;)
Emeğini paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle ^^

H&M

Profesyonel

  • "H&M" bir kadın

Mesajlar: 1,924

Kayıt tarihi: Jun 11th 2012

  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 29.07.2013, 14:33

Emegine saglık .. paylaşım adına tşkler.... ^^
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren ! . . .

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 29.07.2013, 15:42

emeginize saglık paylaşım icin tsk.ler.

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 29.07.2013, 16:48

Kerem..Emegine saglık sade kullanıslı hos bir calısma olmus paylasım icin tsk.ler

13

Monday, 29.07.2013, 17:10

paylasim icin tskler

mel0di

Profesyonel

  • "mel0di" bir kadın

Mesajlar: 1,231

Kayıt tarihi: Jun 7th 2013

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 29.07.2013, 23:01

elinize saglık
Kızgınlığım geçerde
kırgınlığıma çare BULAMIYORUM....

15

Tuesday, 30.07.2013, 00:00

Tsk.ederim güzel yorum,beyeni ve uyarılarınıza,yorum yazan elinize saglıki
Reyhan,TurkEce/GnL,H&M,Bulent,Ata,Nehir,Melodi,evet arkadasım Reyhan uyarılarınızı dikkat edecem,TurkEce/Gnl,
evet biraz daha dikkat ister bu p.s kulanmamda biraz acemilik var onuda calismayla duzeltecem ins. Tekrar Tşk ederim hepinize
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

..aksam gunesi..

Orta Düzey

  • "..aksam gunesi.." bir kadın

Mesajlar: 197

Kayıt tarihi: Feb 19th 2013

  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 30.07.2013, 13:57

Emeginize saglık .. paylaşım adına tşkler kerim..
Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.

17

Thursday, 1.08.2013, 23:55

Tsk.ederim aksam gunesi,yüregine saglık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 2.08.2013, 01:02

.

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM hayırlı ramazanlar dilerim cumanız mubarek olsun

19

Friday, 2.08.2013, 01:20

ELıNe SaĞLık GüzeL PaYLaşım IçıN Tşk :blg:
YokLuĞuMda RüZGaRıM EseR Oda BuRaLaRa YeTeR..! http://bykralfm.tr.gg/

20

Friday, 2.08.2013, 20:46

Tsk.ederim yorumlarınıza dalgıc,By Genc,yorum yazan elinize saglık.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.