Giriş yapmadınız.

H@LIL.

Profesyonel

  • "H@LIL." bir erkek
  • Konuyu başlatan "H@LIL."

Mesajlar: 648

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2012

Konum: istanbul

  • 1268998
  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 23.06.2013, 09:21

Flatcast Fcp tema-piyano

H@LIL. belirtilen dosyaları ekledi:
  • piyano.fcp (290 Byte - 202 defa indirildi - en son: 18.05.2026, 16:19)
www.deha-fm.blogspot.com
Hiç bir süs EDEP kadar güzel değildir... M. C. RUMİ

Bu mesaj 3 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (23.06.2013, 09:41) düzenleme sebepleri: önizleme düzenlendi...


H@LIL.

Profesyonel

  • "H@LIL." bir erkek
  • Konuyu başlatan "H@LIL."

Mesajlar: 648

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2012

Konum: istanbul

  • 1268998
  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 23.06.2013, 09:28

arkadaslar ilk yükledigim tema acemilik var ön izleme resmini koydum ama görünmüyor yanlış yaptım sanırım
bana yardım edin bir açıklama yazın nasıl olacagını yardım eden arkadaslara simdiden tskler
www.deha-fm.blogspot.com
Hiç bir süs EDEP kadar güzel değildir... M. C. RUMİ

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 23.06.2013, 09:46

H@LIL,
Önizleme resminin url sini alttaki resimdeki gösterilen yere eklemeniz gerekiyor..


resmi görmek için üzerine tıklayınız..


tema ile ilgili sorunlarınızda bu başlığı inceleyebilirisiniz.. Tema Paylaşım Sorularınız
ayrıca başlığa tema ismi yanında kendi nick iniz ve Flatcast fcp tema diyede yazarsanız daha düzenli olacaktır...
Tüm düzenlemeleri ben yaptım...bundan sonraki temalarınızda dikkat edebilirsiniz...
Paylaşıma Teşekkürler :thumbup:

H@LIL.

Profesyonel

  • "H@LIL." bir erkek
  • Konuyu başlatan "H@LIL."

Mesajlar: 648

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2012

Konum: istanbul

  • 1268998
  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 23.06.2013, 11:12

melye yardımın için tşk arkadaşım
www.deha-fm.blogspot.com
Hiç bir süs EDEP kadar güzel değildir... M. C. RUMİ

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 23.06.2013, 11:23

Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

H@LIL.

Profesyonel

  • "H@LIL." bir erkek
  • Konuyu başlatan "H@LIL."

Mesajlar: 648

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2012

Konum: istanbul

  • 1268998
  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 23.06.2013, 12:02

begenileriniz için çok tşkler
www.deha-fm.blogspot.com
Hiç bir süs EDEP kadar güzel değildir... M. C. RUMİ

  • "h@sr€t @t€s!.." bir kadın

Mesajlar: 647

Kayıt tarihi: Jan 20th 2012

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 23.06.2013, 13:42

Eline emegine o güzel yüregine saglıkkkkkk
dewamini bekliyoruzzz:))
"Yürek ay gibidir, vakti gelince Tutulur..

H@LIL.

Profesyonel

  • "H@LIL." bir erkek
  • Konuyu başlatan "H@LIL."

Mesajlar: 648

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2012

Konum: istanbul

  • 1268998
  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 23.06.2013, 13:44

tskler efem arkası yarin :-P
www.deha-fm.blogspot.com
Hiç bir süs EDEP kadar güzel değildir... M. C. RUMİ

cansin159

Moderatör

  • "cansin159" bir kadın

Mesajlar: 4,058

Kayıt tarihi: Mar 29th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 23.06.2013, 21:38

emeklerinize sağlık
paylaşımlarınızın devamını da bekleriz :)

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 23.06.2013, 21:59

Halil...Emeginize saglık güzel paylasim icin cok tsk.ler

11

Monday, 24.06.2013, 10:31

Emeğinize sağlık...
Paylaşım için teşekkürler...

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Tuesday, 25.06.2013, 00:05

eline emeğine sağlık Halil ,kullanışlı bir tema olmuş.
güzel emeğine tşk ederim

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

13

Thursday, 27.06.2013, 19:24

Emeginize sağlik paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

..aksam gunesi..

Orta Düzey

  • "..aksam gunesi.." bir kadın

Mesajlar: 197

Kayıt tarihi: Feb 19th 2013

  • Özel mesaj gönder

14

Sunday, 11.08.2013, 14:07

guzel paylasım adına tskrler abımmmmmmm harıka bır paylasım olmus
Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.

15

Monday, 28.10.2013, 09:49

Paylaşım için tşkler

16

Saturday, 21.12.2013, 00:10

emegine saglık halil paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.