Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
beratcan
yardımlar için teşekkürler yayını hallettim.bir şey daha soracağım chat sayfasında mazda90 olarak giriş yaptıktan sonra sayfaya girenler benim nick tıkladığı zaman profilimi görürlermi eğer görüyorlar ise bunu nasıl engellerim
mazda90,
flatcast profil ayarlarında neyin görünmesini istiyor veya istemiyorsan Modify user record bölümünden ayarlıyabilirsin
beratcan
Tekrar teşekkürler herşey için...şimdilik bu kadar gibi ama tekrar rahatsız edeceğim kişilerin sorularını okuduğum kadarı ile daha başka şeylerde var gibi
tşkler engongem
bakayım inşallah anlayabilirim
anasayfaya popop belgesını nasıl yuklıyebılırım sıtemynette acil yardım lütfen ??
anasayfaya popop belgesını nasıl yuklıyebılırım sıtemynette acil yardım lütfen ??
Acil yardim icin aramayi kullanin, anahtarkelime olarak
popup yazman yeterli.
yoksa bir gönüllünün sana adim adim anlatmasini saatlerce veya bazen günlerce beklemelisin
teşekkürler
tesekürler ala turka
[size=7][/size]edit--reklam
arkadaşlar ayni sorunu bende yaşiyorm ceren kardeşimz buraya yönlendirdi iyi güzel hoşda bu anlatdiklrinizi bi şekilde hazirlasaniz mademki bukadar uğraş eriyosunuz bı yerden de Download verseviz bizde değişmesi gereken yeri değisek bence bizm işimizi daha kolaylaşdirmiş olursunuz hiç bilenle bilmeyen bir olurmu siz kendınıze göre anlatıyorsunuz yani işiniz bu kendinize göre anlatiyorsunuz siz bu dosyayi hazirlayın buraya koyun ben Download edeyim


yoksa bu iş zor gözüküyo vallaa

iki gündür uğraşiyom pes etmek üzeryim ya baklavada ismarladik olmadi ha
_____________-altini çizdiklerimim şimdi üstünü çiziyorum

________-------------
lilikum53, neyin downlod linkini verelim anlamadımki ??
Deliricem artık.ßirisi ßana Msnden Yardım edeßilirmi.Hersey Tamam Yayındayım ama Kimse ßaglanamıo.Herseyı inceledim ama Olmuo
edit msn
Deliricem artık.ßirisi ßana Msnden Yardım edeßilirmi.Hersey Tamam Yayındayım ama Kimse ßaglanamıo.Herseyı inceledim ama Olmuo
edit msn
msn den bir bilirkisi geldigini nerden bilecen?
kas yapim derken gözden olursan?!
bu link seni aydinlatir, sonunda verilen linklerede bak
http://www.allaturkaa.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=13372
959304 benimki bu bi kod halıne getiren olursa cok sevinirim saygılarla
mc_firar,
bu kodun tamamını sitene yerleştir
<IFRAME height="600" width="800"
src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=959304" frameborder="0" scrolling="no"> </IFRAME>
:x
mc_firar yayın acık degıl ,
simdi sen bu siteye gir ben yayını acık dudacam link edit ---> Beratcan
sen dinliye biliyomusun bi bak bı zahmet
ben girdim suan ordayim mc firar acik yayin ve sesde var
mc firari cizik kaldim ama acmayi dusunmuyormusun