Giriş yapmadınız.

AysemGül

Stajyer

  • "AysemGül" bir kadın
  • Konuyu başlatan "AysemGül"

Mesajlar: 169

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 3.04.2013, 01:28

aysegül den kimseyi istemiyorum tema

AysemGül belirtilen dosyaları ekledi:

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 3.04.2013, 13:35

Emeginize sağlik güsel paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

Ateş_07

Profesyonel

  • "Ateş_07" bir erkek

Mesajlar: 2,202

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 3.04.2013, 14:06

güzel emeklere teşekkürler

H&M

Profesyonel

  • "H&M" bir kadın

Mesajlar: 1,924

Kayıt tarihi: Jun 11th 2012

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 3.04.2013, 17:54

emegine saglık paylaşım adına tşkler... :1alkis:
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren ! . . .

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 3.04.2013, 20:07

gerçekten çok şık duruyor Ayşem ellerine sağlık,paylaşan yüreğe çok tşk ler.. :thumbup:

6

Wednesday, 3.04.2013, 20:35

Temalariniza baktimda gorselligi cok iyi yansitiyorsunuz
Eminim ileride cok daha guzel temalar gorecegiz... Basarilarr

TBRLER

AysemGül

Stajyer

  • "AysemGül" bir kadın
  • Konuyu başlatan "AysemGül"

Mesajlar: 169

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 3.04.2013, 21:07

çokk teşekkürler arkadaşlarr güzel yorumlarınız ve yüreğiniz için...by rmx bu adobe photoshop cs5 programının orjinali var elimde ama bi türlü kurmayı beceremiyorum.. benmi beceriksizim .. bilemedim :) bu sorunu bi aşabilrsemm butonlu tema yapma denemelerine bende başlamayı düşünüyorum :)

8

Wednesday, 3.04.2013, 21:12

by rmx bu adobe photoshop cs5 programının orjinali var elimde ama bi türlü kurmayı beceremiyorum.. benmi beceriksizim .. bilemedim :) bu sorunu bi aşabilrsemm butonlu tema yapma denemelerine bende başlamayı düşünüyorum :)



Forumda aramayi kullanirsan yada .

Flatcast Sorunlari ve cozumleri basligi altinda yardim talep edersen eminim .. yardimci olunucaktir..

9

Wednesday, 3.04.2013, 21:12

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

10

Wednesday, 3.04.2013, 21:29

photoshop proğ kurmak <<<<<<<<<<Buraya tıkla

Ayşem sanırım bu başlık altına Photoshop ile ilgili sorununu paylaşırsan,forumda sana yardımcı olabilecek arkadaşlar olur.
Butonlu temalarını görmeyi çok isterim,çünki çok hoş temaların ve devamınıda görmeyi çok arzu ederim.Başarılar diliyorum..

starlord_nl

Orta Düzey

  • "starlord_nl" bir erkek

Mesajlar: 440

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 3.04.2013, 21:44

:thumbup:
Güzel emek ve paylaşıminiz için teşekkürler..

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 3.04.2013, 21:48

Elinize sağlık paylaşım için teşekkürler..
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

13

Friday, 5.04.2013, 00:48

Emeginize saglık paylaşım için tşkler.

  • "06**ECE**" bir kadın

Mesajlar: 9,115

Kayıt tarihi: Dec 1st 2012

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 5.04.2013, 00:51

Emeğinize sağlık AYŞEGÜL.
Güzel paylaşım için teşekkürler.
Şeytanla Her Savaşa Korkusuzca VARIM ...
İnsan Şeytanlaşırsa ...
İşte...! Ondan KORKARIM ...

15

Friday, 31.05.2013, 01:28

aysemgül fontlara bana cok büyük geldi bi kac temanize baktim az daha kücültün paylasim icin tskler

16

Monday, 6.01.2014, 22:23

emegine saglık aysemgül,paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

su-damlası

Orta Düzey

  • "su-damlası" bir kadın

Mesajlar: 295

Kayıt tarihi: Nov 15th 2013

  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 6.01.2014, 22:26

ÇOK KULLANIŞLI BİR PAYLAŞIM EMEĞİNİZE SAĞLIK TEŞEKÜRLER