Giriş yapmadınız.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 28.03.2013, 00:39

Flatcast/ Fcp/ Tema/ ZENoBIA/ Mina Rakastan Sinua


ZENoBIA belirtilen dosyaları ekledi:

starlord_nl

Orta Düzey

  • "starlord_nl" bir erkek

Mesajlar: 440

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 28.03.2013, 01:12

:thumbup:
Güzel bir calisma olmus emek ve paylaşıminiz için teşekkürler

H&M

Profesyonel

  • "H&M" bir kadın

Mesajlar: 1,924

Kayıt tarihi: Jun 11th 2012

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 28.03.2013, 08:56

zenobia çalışman çok güzel emegine saglık... :1alkis:
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren ! . . .

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 28.03.2013, 10:44

Emeğine sağlık ablacım sade şık bir tema oldu güzel paylaşımın için teşekkür ederim :kkiss:

5

Thursday, 28.03.2013, 14:20

Emeğinize sağlık paylaşım için tsklerr.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 28.03.2013, 20:57

tşk ederim Starlord eline sağlık..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 28.03.2013, 20:58

sağolasın H&M yüreğine sağlık..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 28.03.2013, 20:59

Gupim çok tşk ederim yorumuna sağolasın canım..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 28.03.2013, 21:00

tşk ederim Aslı eline sağlık.

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 29.03.2013, 01:20

Eline emeğine sağlık güzel paylaşım için teşekkürler....
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 29.03.2013, 01:33

cok güzel tebrik ederim..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 30.03.2013, 00:23

tşk ederim Cankız sağolsın.
Yeşil çimen çok tşk ler elinize sağlık.(bu arada tekrar hoşgeldiniz) ^^

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 31.03.2013, 23:29

ZENoBIA m ellerine sağlık harika bir paylaşım olmuş çok tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 3.04.2013, 20:35

Güzel sözleirne ben tşk ederim Sahram,yüreğine sağlık canım..

15

Monday, 8.04.2013, 00:03

Paylaşım için tşkler..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 12.04.2013, 21:27

tşk ederim Senem eline sağlık.

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 14.06.2013, 23:14

ZENoBIA....Emeginize yureginize saglık güzel paylasım icin cok tsk.ler

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

18

Thursday, 27.06.2013, 10:22

sağolasın Renksizgazete tşk ler benden.

19

Thursday, 5.12.2013, 12:34

emegine saglık zeno,güzel sade ve kulanisli güzel olmus,paylasım adına tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

20

Monday, 9.12.2013, 09:08

emegine saglık zeno,güzel sade ve kulanisli güzel olmus,paylasım adına tsk.ederim.

Güzel sözlerine çok tşk ler Kerimcan çok sağol..