
) ÇOK ZORLANIYORUM AYZMAKTA NASIL NEREYE KIME YAZCAM BISILER PAYALSCAM VS VSS AMA BU KONULARDA BIRAZ BECERIKSIZ VE CAHILIM SANIRIM ANLAYISS PLSSS
aynı bu başlığa yazdığınız gibi o başlığada girip cevapla butonuna basıp oraya yazmanız ile radyonuz incelemeye alınacaktır.
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (20.03.2013, 21:48)
) BİRAZ BASINIZI AGRITCAM GALİBA
)BEN ZATEN DOKUZUNCU YILIMA GIRDIM. SADECE SITE ADIM AYNI AMA KENDIME AIT ESKI RADYOMLA BURASINI BIRLESTIRMIM YENI SID ALDIM NOLCAKKI BENIM YTERIME SIZ ORAYA YAZSANIZ BECERMEDIM BEN
( SÖZ ÖGRENINCE ALISINCA DONDURMA ISMARLICAM
SAKIN KIS GUNU NE DONDURMASI DEME BEN OGRENEEN KADAR YAZ GELIR ZATEN
) (NAPIYIM FORUM ÖZÜRLÜYÜM
...) WİKWİK MİX FM ÇIKSA YAZIMIZ SİD ATINCA NE GÜZEL OLUR AMA DİMİ. 1371448 WİKWİK MİX FM İŞTE BÖLEE. O DEDINIZ ADMINSÖREDE ULASAYIM BEN. HER EYRDEN YARDIM BEKLIYORUM.
) ya bende profilime resim koymak istiyorum o penguenleri istemiyorum kendimi tuhaf hissediyorum onlar olunca ama bulamadim nereden konuyor...