Giriş yapmadınız.

eyynüs

Acemi

  • Konuyu başlatan "eyynüs"

Mesajlar: 2

Kayıt tarihi: Aug 20th 2009

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 31.12.2012, 22:44

Kamera ile yayın nasıl yaparım?

slm Ben Dj yaptıgım radyodaa yayın sırasında kamera açmak istiyorum nasıl açılır örete bilirmisiniz anata bilirmisiniz rica etsem

2

Monday, 31.12.2012, 23:03

Designtool a tıkla Insert ordan videyu seç kameran açılır yayında.


YoRqUn

Profesyonel

  • "YoRqUn" bir erkek

Mesajlar: 761

Kayıt tarihi: Jun 17th 2010

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 31.12.2012, 23:07

Flatcast Design Tool ve Dj Mixer Kullanim Anlatimi

Buraya Göz Atabilirsiniz Detaylı Anlatım Mevcut ^^
[align=center][color=#666666][b]▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► ܨЎorGuNBeKçİ™ܓ ◄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬[/b][/color]
[/align]