Giriş yapmadınız.

aranılanadam

Profesyonel

  • "aranılanadam" bir erkek
  • Konuyu başlatan "aranılanadam"

Mesajlar: 727

Kayıt tarihi: Apr 30th 2011

Konum: k.maraş

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 8.09.2012, 22:39

Aranilanadam Flatcast Radyo Temasi 279

aranılanadam belirtilen dosyaları ekledi:
  • YAKAMOZ279.fcp (364 Byte - 164 defa indirildi - en son: 25.01.2026, 12:49)
DAĞLAR ÖNÜMDE EĞİLİRKEN KAYALARA BOYUN EĞMEM

2

Saturday, 8.09.2012, 23:11

EMEGINE SAGLIK TESEKÜR EDERIM PAYLASTIGIN ICIN :)

3

Saturday, 8.09.2012, 23:12

^^ yazmazsam olmaz simdi :) fontları el yazısı kullansak daha bir zariflik verecekti diyorum cünkü zarif bir calısma olmus :thumbup: ellerinize yüreginize emeklerinize saglık paylasım icin tsk ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

4

Saturday, 8.09.2012, 23:13

EmeĞıNe SaĞLık PaYLaşım Içın TşkLeR. :1alkis:

5

Sunday, 9.09.2012, 00:32

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler.

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 9.09.2012, 00:35

Emeğinize sağlik Yakamoz güsel çalisma olmus paylasim için tskkr edeim :1alkis:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 9.09.2012, 00:38

ELLERİNİZE,EMEĞİNİZE SAĞLIK...PAYLAŞIM ADINA TEŞEKKÜRLERİMLE...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 9.09.2012, 00:51

ellerinize emeklerinize saglık paylasım icin tsk ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 9.09.2012, 00:54

tsk paylasim icin yureginize saglik...

  • "oguzhan01fm" bir erkek

Mesajlar: 1,977

Kayıt tarihi: Jul 29th 2010

Konum: Adana

  • 1059783
  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 9.09.2012, 10:49

Emeklerinize sağlık ... Paylaşım adına teşekkürler...

s.o.n.b.u.s.e

Profesyonel

  • "s.o.n.b.u.s.e" bir kadın

Mesajlar: 1,860

Kayıt tarihi: Jul 2nd 2011

Konum: TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 9.09.2012, 11:54

Elinize emeğinize sağlık, Güzel paylaşım için teşekkür ederim..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

12

Sunday, 9.09.2012, 12:19

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için tesekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 9.09.2012, 13:10

Emegine yüregine saglık paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

14

Sunday, 9.09.2012, 14:23

paylaşım adına teşkler eline sağlık

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

15

Sunday, 9.09.2012, 16:52

Ellerinize emeğinize sağlık güzel paylaşım adına tşkrler...
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

16

Sunday, 9.09.2012, 21:18

EMEĞİNİZE SAĞLIK PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 10.09.2012, 00:10

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

18

Saturday, 22.09.2012, 01:00

Emeginize sağlık tskler
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....

19

Wednesday, 3.10.2012, 21:42

Emeklerınıze saglık
Paylasım için tesekkür ederim
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..