5 lik temaya neden 4 verırler anlamadım gitti bu kıskanclık sendromu yasayanları
yahu bırazcıkta taktir edin örnek alın be allahımın güzel kulları şu eli öpülesi temayı şurda kaç kişi yaapabılıyor etrafınıza bır bakın ama önce aynaya bakın iyice düsünün ben böyle bır tema yapabılıyormuyum dıye sonra etrafa bakın en son puan verın elller vijdanın üzerınde olarak tabiki
verdigin ince emeklere çok tesekürler çagatay kardesim sen bizlere örnek olmaya lütfen devvam et diyorum
şahsen kıpta ediyorum bu temalarına hakıkaten bu tema işinin kıtabını yazdın sen sergiledigin çalısmalarınla sagolasın güzel insan
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene