Giriş yapmadınız.

1

Wednesday, 18.04.2012, 22:29

flatcast tema duygularimiz (nefret,sevgi,aci ve mutluluk) dsg dagkizi





*.REYHAN.* belirtilen dosyaları ekledi:

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (30.09.2012, 23:05)


TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 18.04.2012, 22:41

Çok güzel olmuş arkadaşım, ellerine sağlık :1alkis:
Emeğini paylaşan yüreğe teşekkürlerimle ^^

gölge_46

Orta Düzey

  • "gölge_46" bir erkek

Mesajlar: 207

Kayıt tarihi: Apr 17th 2012

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 18.04.2012, 22:42

paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık....
Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

4

Wednesday, 18.04.2012, 22:44

Emeğine Sağlık Reyhan...
Harika olmuş...
Paylaşım için teşekkürler...


5

Wednesday, 18.04.2012, 22:47

tskler turkecem güzel yorum senin de yüregine saglik

gölge 46 cok tsk ettim yorumuz icin ellerinize saglik

kahkahafm cok tskler güzel yorum icin ellerine saglik

6

Wednesday, 18.04.2012, 23:22

:1alkis: :1alkis: süperrr tasarım ve resimler harika Reyhancım ellerine emeklerine saglık :thumbup: tskler
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

7

Wednesday, 18.04.2012, 23:26

Emeğine sağlık ...
Paylaşım için teşekkürler...

8

Thursday, 19.04.2012, 00:30

gölgem cok tskler güzel yorum icin senin de yüregine saglik

asli cok tsk ettim yorumunuz icin ellerinize saglik

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 19.04.2012, 01:34

oooo süperrrrrr REYHANCIM bu ne güzellik harika olmuş bunlar ellerine paylaşan yürecine saglık çok begendim helalllllll :1alkis: :1alkis: :1alkis: :çakçak:
paylaşım adına çok teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 19.04.2012, 08:52

çok güzel olmuş tbrkler
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

11

Thursday, 19.04.2012, 10:45

sun canim güzel yorumun icin cok tsk ettim ellerine ve yüregine saglik

nisa nisa cok tskler ellerine saglik

12

Thursday, 19.04.2012, 11:09

Güzel bir çalışma
Emeginize saglık. Tbrler

Kullandıgın resimlerde oldukca doyurucu, temaya ayrı bir güzellik katmış

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

13

Thursday, 19.04.2012, 11:32

Reyhancım ellerine sağlık harika olmuş çalışmaların paylaşımda bulunan yüreğine tşkrler.. :thumbup: :1alkis: :1alkis: :1alkis:
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 19.04.2012, 12:03

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

evdekiler

Profesyonel

  • "evdekiler" bir erkek

Mesajlar: 753

Kayıt tarihi: Jan 27th 2008

Konum: elazig

  • 1281704
  • Özel mesaj gönder

15

Thursday, 19.04.2012, 14:51

Emeğinize sağlık
Paylaşım adına teşekkür ederim
Herkesi beklerim http://enguzelderdim-omrumfm.blogspot.com/

~~yagmur~~

Orta Düzey

  • "~~yagmur~~" bir kadın

Mesajlar: 538

Kayıt tarihi: Jan 20th 2012

  • Özel mesaj gönder

16

Thursday, 19.04.2012, 14:52

reyhanım harıkalar yaratmıssın elıne yuregıne saglık paylasım adına cok tskrler
ARKAMDAN KONUSUP BESTE YAPACAGINA YUZUME KONUS DUET YAPALIM........

€bru

Profesyonel

  • "€bru" bir kadın

Mesajlar: 2,021

Kayıt tarihi: Oct 27th 2010

Konum: istanbul

  • 1439355
  • Özel mesaj gönder

17

Thursday, 19.04.2012, 16:46

REYHANCIMM 4ÜNCÜ BENİM BAYILDIM............
EMEGİNİZE SAGLIK COK GÜZEL BİR ÇALISMA
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER...^^
[align=center][img]http://i1254.photobucket.com/albums/hh602/djebrus/Ebru-1.png[/img][/align]

18

Thursday, 19.04.2012, 18:28

cok hos ve romantik temalar olmus hepside kullanisli ellerine saglik

Asil-Kurt

Stajyer

  • "Asil-Kurt" bir erkek

Mesajlar: 15

Kayıt tarihi: Apr 17th 2012

Konum: bursa

  • Özel mesaj gönder

19

Thursday, 19.04.2012, 19:54

emeğinize sağlık paylaşım için tesekkür
Yalana başvuran kişi kaybetmeyi göze alandır, bursadan herkeze saygılar

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

20

Thursday, 19.04.2012, 21:52

Reyhan emeğinize sağlik güsel calisma olmus paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.