Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "01antepli27" bir erkek
  • Konuyu başlatan "01antepli27"

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 26.12.2011, 19:34

allaturkaa flatcast fcp Yeni Yil Temasi (By ibrahim) gifli tema

ARKADASLAR DOSTLAR ALANI iLE CHAT ALANI ARASINDA SES CUBUGU VARDIR...YAZIYI EKLEMEYi UNUTMUSUM...TEKRAR GÖNDERDiM... ;)
01antepli27 belirtilen dosyaları ekledi:
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

2

Monday, 26.12.2011, 19:38

tskler .
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

3

Monday, 26.12.2011, 19:50

az önce ben bu temaya yorum yazmıstım sanırım ama tekrardan eklemissin
gercekten yeni yılı çok iyi anlatan bir çalışma ellerinize sağlık
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 26.12.2011, 21:00

ellerine saglık ibrahim bey buda harika olmuş
paylaşım adına teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

5

Monday, 26.12.2011, 21:09

İbrahim bey elleriniz dert görmesin çok güzel bir görsellik
emegine yüregine saglık elleriniz dert görmesin
paylasımınız için ayrıca tesekürler
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

6

Monday, 26.12.2011, 21:20

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,paylaşım adına çok tşk..

7

Tuesday, 27.12.2011, 00:02

Emeğinize sağlık çok teşekkürler...

8

Tuesday, 27.12.2011, 09:52

Emeğinize Sağlık,
Paylasım Icin Tesekkurler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

9

Tuesday, 27.12.2011, 12:36

begendim ibrahim bey sade kullanisi göz carpici gibi geldi güzel paylasim icin tskler

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 29.12.2011, 14:26

Yeni yıl adına güzel bir çalışma olmuş...Emeğinize,yüreğinize sağlık...Paylaşım adına teşekkürlerrr...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

11

Friday, 30.12.2011, 21:50

emeğinize saglık paylasım için teşekkürler


  • "01antepli27" bir erkek
  • Konuyu başlatan "01antepli27"

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 31.12.2011, 20:32

Teşekkür ederim arkadaşlar çok saolun...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...