Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

romantik.ser

Profesyonel

  • "romantik.ser" bir erkek
  • Konuyu başlatan "romantik.ser"

Mesajlar: 897

Kayıt tarihi: May 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 21.12.2011, 23:45

Bebek Nasil Yapilir Diye Miniklere Sormuşlar :)

“Bebek yapmak icin anne bir yumurtanin üzerine yatar sonra baba gelip
yumurtayi kirar”
(Abby, 6 yasinda)

“Ben asla bebek yapmiycam.. babam dedi ki bebek beklerken kadinlar her
gün biraz daha hasta ve manyak oluyomus”
(Marie-Ann, 9 yasinda)

Bir kadinla bir erkek yataga girdikleri zaman, ikisinden birinin bebegi
olacak demektir”
(Paul, 6 yasinda)

“Bebek annemizin içinden çikar, doktor da onun poposuna vurur çünkü
bebek doktoru isirmistir”
(Edward, 6 yasinda)

“Bebek yapmak için, bunu önemsemeyen biriyle olmak gerekir”
(Shelley, 7 yasinda)

“Karsimizdaki evdeki adamin karninda bebek var ama bi türlü disari çikaramiyor
(Alistair, 9 yasinda)

“Bebek yapmak için önce asik olursun, evlenirsin.. veya bunlara gerek de
yok aslinda..”
(Peter, 9 yasinda)

“Bebek yapmak için uygun zamani kollamak lazim, evde misafir olmamasi
lazim”
(Lyn, 9 yasinda)

“Ben nasil yapildigini biliyorum ama hiç yapmadim”
(Francis, 7 yasinda)

“Kediyseniz bebek yapmaniz daha kolaydir”
(Paulette, 6 yasinda)
Başımız Toprak, Sonumuz Toprak. Mühim Olan, ÇAMURLAŞMADAN YAŞAMAK VE İNSAN KALABİLMEK ...