Giriş yapmadınız.

EXceLLent

Orta Düzey

  • "EXceLLent" bir erkek
  • Konuyu başlatan "EXceLLent"

Mesajlar: 548

Kayıt tarihi: Sep 12th 2011

Konum: FRANCE

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 15.12.2011, 13:35

ExceLLent Flatcast tema nefesimsin

EXceLLent belirtilen dosyaları ekledi:

  • "я-τüяк_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 15.12.2011, 13:38

Hiç Kusura Bakma Bunu Degerlendirmicem de hanqi temayi degerlendirecemm ;)

Harika oLmus ; £llerine SaqLikkk....5'lik ötesi bir tema asLın da ^^

EXceLLent

Orta Düzey

  • "EXceLLent" bir erkek
  • Konuyu başlatan "EXceLLent"

Mesajlar: 548

Kayıt tarihi: Sep 12th 2011

Konum: FRANCE

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 15.12.2011, 13:39

tskk r turk :) guzel yorumun icin

4

Thursday, 15.12.2011, 13:54

Emeğine Sağlık Devran.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

EXceLLent

Orta Düzey

  • "EXceLLent" bir erkek
  • Konuyu başlatan "EXceLLent"

Mesajlar: 548

Kayıt tarihi: Sep 12th 2011

Konum: FRANCE

  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 15.12.2011, 13:57

tskk ersin

6

Thursday, 15.12.2011, 14:19

Ellerine sağlık Devran,yine yine süper ötesi bir çalışma.Çok tşk lerrrrr
Ben kaçırmadım hemen değerlendirdim::)

7

Thursday, 15.12.2011, 17:04

Emeginize saglıkk süper ötesi bir çalısmaya daha imza atmıssınızz tbrk ve paylasım için Teşekkür ederimm

  • "gizemliyim" bir kadın

Mesajlar: 4,403

Kayıt tarihi: Sep 9th 2010

Konum: Dip

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 15.12.2011, 17:04

Ellerinize Yüreqinize SqLık.

Çoq AsiL Bir ÇaLısma OLmus,
Çok Beqendim.

GüzeL PayLasım için TesekkürLer.
Hamurunu BiLdiğim İnsanın ; ŞekiLLeriyLe iLqiLenmiyorum .

9

Thursday, 15.12.2011, 18:24

Emeğinize sağlık çok teşekkürler...

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 15.12.2011, 18:49

Emeklerine sağlık EXceLLent cok hoş olmus
paylaşım için teşekkürler..;)
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 15.12.2011, 19:34

Emeklerine sağlık EXceLLent cok hoş olmus paylaşım adına tşk
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

EXceLLent

Orta Düzey

  • "EXceLLent" bir erkek
  • Konuyu başlatan "EXceLLent"

Mesajlar: 548

Kayıt tarihi: Sep 12th 2011

Konum: FRANCE

  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 15.12.2011, 22:17

tsk arkadaslar guzel yorumlariniz icin ellerinize saglik

13

Thursday, 15.12.2011, 22:52

yine güzel bir calismaya imza atilmis

emeklerinize saglik olsun


tebrikler

14

Sunday, 18.12.2011, 03:19

emeginize saglik süper olmus tskler...
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

15

Sunday, 18.12.2011, 10:50

Öhö öhööö aile var burda demi ne bu resim :ksikayet: diyeyimde belki dönerde bana yanıt yazar kardeşim :kdalgin:
Ben belki sitede seni en çok eleştiren (Özelden :kgöz: ) ama çalışmalarınıda beğenen ablandım ama şimdi ben seni özlerim ya :küzgün:
Neyse sen iyi olda bizi boşver, herşey gönlünüzce olsun ablam, teşekkürler :kyorgun:

  • "€fsunn" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

16

Sunday, 25.12.2011, 14:59

GÜZEL PAYLAŞIM TSKLERR ...
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

17

Friday, 30.12.2011, 18:27

Elinize Saglık EXcellent çok hoş olmus çalısmanız
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

18

Saturday, 22.09.2012, 13:21

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim...

19

Monday, 1.10.2012, 09:50

Güzel Paylasım Adına Tsk Ederim Emeginize Saglık
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

20

Friday, 26.07.2013, 22:35

ELıNe EmeĞıNe SaĞLıK PaYLaŞIM IçıN Tşk EdeRım :sapka:
YokLuĞuMda RüZGaRıM EseR Oda BuRaLaRa YeTeR..! http://bykralfm.tr.gg/