Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 7.08.2011, 17:16

Blogcu Yardim

selamm 2 hafta önce radyo actım arkadaşımın serverinden ama şuan ve tabiki yayın aldıgımdada sorunlar oluyodu bana ait olmadıgından server arkadaşımın radyosuna giriliyordu ve azöncede sizin forumda blogcudan radyo oluşumuna baktım bir blogcu açtım ve html adresinden bahsediyor onu nasıl yapıcam radyomu blogucuma nasıl geçiricem bana yardım ederseniz sevinirimm lütfenn :(

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Masum Masum" (7.08.2011, 17:29)


  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 7.08.2011, 17:27

ihtiyaciniz olan blogcuda acmis oldugunuz siteye radyo icin bir index eklemek olacak

asagidaki linkte blogcuya uygun tarzda cok sayida index var, hangilerinin blogcu icin oldugundan emin olmak icin konu basliginda [WEB] yazisi oldugundan emin olun
http://www.allaturkaa.de/forum/index.php…ard&boardID=129

daha sonra indirdiginiz .txt dosyasi (html kodlari) ni acin ve klavyenizden CTRL + F tusuna basarak kucuk arama penceresini acin
iframe yazarak arama yapin, kodlari bulacaktir, orda sid= kodunun sonuna kendi radyonuzun sid numarasini ekleyin
ve diger duzenlemeleri yapin, ornegin dj isimleri, radyo ismi gibi degisiklikler yapin, site ismini kodlarin en ustunde bulunan title kodu arasina yazacaksiniz
yani bu sekilde <title>Radyo FM </title>

sonra yeniden kayit edin ve blogcu admin paneline girip Sablon Yoneticisi >>> Sablon Duzenle secenegi ile kodlamalarin oldugu sayfaya gelin
ordaki hazirda bulunan kodlari silin ve duzenleme yaptiginiz kodlarin hepsini secip buraya yapistirin, onizleme yapin
sonuctan memnunsaniz kayit edin.

umarim anlasilir sekilde anlatabilmisimdir, takildiginiz yer olursa yardimci olmaya calisiriz lutfen yazin.
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 7.08.2011, 17:42

ordaki dosyadaki sid nosunu silmicem dimi ve dj sunucumuz yazan yere radyonun ismini yani dj ismimi yazılcak ??

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 7.08.2011, 17:45

indirdiginiz dosyadaki sid numarasini silin...
sonra sizin sid numaranizi yazin...

dj sunucumuz yazan yerede kendi djlerinizin isimlerini yazacaksiniz.

hangi indexi sectigini bilirsem daha fazla yardimci olabilirim, kodlari indirip incelerim
konu linkini ekleyebilirmisiniz lutfen.
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 7.08.2011, 17:46

[WEB] Flatcast Siyahgirim İndex sid noyu dogru yapmışımm :) cok saolunn yardım için :)

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 7.08.2011, 17:49

elinize saglik, sorunun cozuldugune sevindim
gule gule kullanin :kcool:
yapan arkadasinda eline saglik.
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 7.08.2011, 17:50

ondan emin degilimmm yardım etmeniz için tşkr ettimm :)

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 7.08.2011, 18:06

BU BEMBEYAZZ BİR SAYFA GÖRNÜYORR NEDENNN ÖNİZLEME YAPTIMM BEYAZZ

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 7.08.2011, 18:14

kodlari oldugu gibi kopyalamaniz gerek, hic eksik olmadan
bas kismindaki kodlar eksik olursa index goruntulenmez
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

10

Sunday, 7.08.2011, 18:14

ZaaraHayat önizleme yaptıktna sonra kaydet dedinizmi:=?

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 7.08.2011, 18:16

Blogcu.com üzeri ücretsiz Flatcast Radyo Portali

bakin burda videolu anlatim var, bakin ona gore kayit edin.
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

ZaaraHayat

Stajyer

  • Konuyu başlatan "ZaaraHayat"

Mesajlar: 30

Kayıt tarihi: Aug 3rd 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Sunday, 7.08.2011, 18:35

BLOGCUYU HALLETTİMM FLASCHAT RADYOMA KODU EKLEMEK KALDI AMA BİR ARKADAŞIN KONUSUNDAN YARDIM ALIYORUM ORDAKİ GİBİ TAM BENDE HTML KODU BİR DEGİL ONU NASIL YAPICAMM

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 7.08.2011, 18:39

Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...