Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • Konuyu başlatan "ß3c3r!kSİz"

Mesajlar: 39

Kayıt tarihi: Sep 17th 2007

Konum: ANkara

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 19.09.2007, 11:24

şan(sızlığ)ın bu kadarı :)))

Sevgili eşime,


7 senelik evliliğimizde sana iyi bir eş olmaya çalıştım ve zannedersem de oldum, ama hiçbir zaman senden bunun karşılığını görmedim.hele şu son iki hafta benim için bir cehennemden farksızdı. Bugün Patronun beni arayıp senin bugün işten ayrıldığını söylediğinde bu artık bardağı taşıran son damla olmuştu.

geçen hafta eve geldiğinde, ne saçlarımdaki değişikliğin ne de senin en sevdiğin yemeği pişirdiğimin farkına bile varmadın, hatta senin için kendime yeni aldığım geceliği bile giydiğimi farketmedin.
Ama sen ne yaptın? eve geldin, iki dakika içinde yemeği mideye
indirdin, televizyonda maç seyrettin ve gidip yattın.

artık ne bana beni sevdiğini söylüyorsun ne de bana dokunuyorsun, hiç ama hiç birşey yapmıyorsun. Sen ya beni aldatıyorsun ya da beni artık eskisi gibi sevmiyorsun. işte bu yüzden artık seni TERKEDİYORUM.

NOT:Lütfen beni aramaya kalkma, ERKEK KARDEŞİNLE beraberim ve sana

hayatında mutluluklar dilerim.!!!!

___________________________________

Sevgili eski Karıma, inan yazdığın bu mektuptan başka, hiç ama hiç birşey beni bu kadar sevindirmezdi.

Evet doğru, 7 Yıldır evliydik, ama iyi bir eş olmak dışında, bana herşeyi yaptın.

Tamam çok fazla Spor programlari seyrediyordum, çünkü senindırdırlarını
ancak bu şekilde biraz olsun duymamazlıktan geliyordum, ama bu bile fayda etmiyordu.


Tabiki geçen hafta saçlarını neredeyse tamamen kestirip tam bir erkeğe
benzediğinin farkına varmıştım! tam "aynı Erkeğe benzemişsin diyecektim ki,aklıma annemin bir sözü geldi; "EĞER AĞZINI GÜZEL BİR SÖZ SÖYLEMEK İÇİN AÇMIYACAKSAN, HİÇ AÇMA"

"senin en sevdiğin yemeği yaptım" derken galiba sen beni Kardeşimle karıştırmıştın, çünkü o yaptığın yemek benim hiç sevmediğim bir yemekti!!
bn yatmaya giderken üzerinde yeni ve çok seksi bir gecelik vardı tamam, ama üzerinde hala Etiketi duruyordu, ve inşallah bu bir tesadüftür ama,geceliğin fiyatı 49.99'du ve o gün kardeşim benden tam50£ borç almıstı????

Ama biliyormusun bütün bunlara rağmen ben seni hep sevmiştim, ve herşeyin birgün güzel olucağını, değişiceğini ve mutlu olucağımızı umuyordum.

İşten ayrılmamın sebebine gelince, o gün Loto'da tam 10 Milyon Euro kazandığımı öğrenmiştim, hemen Patrona çıkıp istifamı verdim ve ikimiz için Jamayka'ya iki bilet aldım, ama eve geldiğimde sen bir mektup bırakıp gitmiştin.

Belki de bu olayların böyle gelişmesinin bir sebebi vardı ve böyle olması gerekiyordu.

Dilerim seçtiğin ve herzaman hayalını kurduğun bu hayatta mutlu olursun.
Avukatımın dediğine göre "bıraktığın bu mektuptan sonra, benden hiç bir Nafaka talep etmeye hakkın yokmuş!!! nerdeysen orda kal!!!


NOT: Bu seni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum ama, adı Carl olan

kardeşim bir zamanlar Carla idi...

melikenalan

Profesyonel

Mesajlar: 1,436

Kayıt tarihi: Jun 12th 2007

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 19.09.2007, 12:43

cok romantik evlilik ve bitiş diyalokları gülmem lazım tuaftır üzüldüm güzel paylasımdı hakını vermek lazım çok tşkler.

3

Wednesday, 18.04.2012, 01:16

şansa bak :)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."