Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Monday, 1.08.2011, 12:22

İçersen..



‎*Bunu içersen;
-Tekel fabrikası kazanır,
-Tekel Bayiileri kazanır,
-Meyhaneler kazanır,
-Peynirciler kazanır,
-Mezeciler kazanır,
-Balıkçılar kazanır,
-Anason üreticisi çiftçiler kazanır,
-Şişe üreticisi kazanır,
-Nakliyeci kazanır,
-Taksiciler kazanır,

*İçtikten sonra kaza yaparsan;
-Kaportacı kazanır,
-Tamirci kazanır,
-Hastaneler kazanır,
-Doktorlar kazanır,

*Kaza yapıp ölürsen;
-Mezarcılar kazanır,
-Tabutçular kazanır,
-İmamlar kazanır,
-Çiçekçiler kazanır,
-Lokmacılar kazanır,
-Ekonomi kazanır,

*Velhasıl Tüm Türkiye Kazanır… :D
Bir Tek Sen Kaybedersin....
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

2

Monday, 1.08.2011, 12:24

*Velhasıl Tüm Türkiye Kazanır…
Bir Tek Sen Kaybedersin....
:kkahkaha: cok guzel di ersinn cok dogru bence
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "BERATCAN" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 1.08.2011, 13:28



Alıntı

Tabutçular kazanır,


Tabutçu Recebi unutmussunuz
MERHABA ..!!

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 1.08.2011, 13:39

hayranım bu recebe abi :ep: :ep:


ersün bey sizede tşk ler konu için pek bi anlamlıymış :haha:

5

Sunday, 14.08.2011, 19:07

:D
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

6

Sunday, 14.08.2011, 19:10

Smyler İle Konusmaya Karar Verdiniz Sanırım,
Bugün İtibari İle :haha:


Degişiklik İyidir :haha:
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "E.Günbey" (14.08.2011, 19:17)


7

Wednesday, 17.08.2011, 11:38

:D :D
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

8

Friday, 2.09.2011, 15:38

:D Yaa
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]