Giriş yapmadınız.

Lovestory

Orta Düzey

  • "Lovestory" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Lovestory"

Mesajlar: 394

Kayıt tarihi: Jul 10th 2011

Konum: O'nun KaLbi...

  • 967161
  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 18.07.2011, 10:12

Gülümsemek İçin Bir Neden Yazalım..

İnş. Paylaşılmış Bir Konu Değildir Ufak Çaplı Bir arama Yaptım ama...:-)

Ben Başlayayım...
Yardıma Muhtaç Birine Yardımcı Olup Onu Gülümsetebilmek.. Benimde Gülümseme Sebebimdir.. :)
Artık Sadece Kendim Için HuzuR Istiyorum....

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 18.07.2011, 10:34

misafirlerden tatilin t sini bile düşünemezken
tatil teklifi beni fazlasıyla memnun etti
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

3

Monday, 18.07.2011, 10:55

güneş actı gülümsemek için bundan güzel sebep mi olur :)
Saygım adabımı aştı bu gece.

4

Monday, 18.07.2011, 16:11

COK YAKINDA HER SEY YOLUNA GIRECEK BUDA BENI GULUMSETIYOR

HA BIRDE KARSILIKSIZ IYILIK YAPMAK BENI GULUMSETIR
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

5

Monday, 18.07.2011, 20:50

öleceğimi bilmek beni gülümsetiyor
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

Lovestory

Orta Düzey

  • "Lovestory" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Lovestory"

Mesajlar: 394

Kayıt tarihi: Jul 10th 2011

Konum: O'nun KaLbi...

  • 967161
  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 18.07.2011, 22:33

öleceğimi bilmek beni gülümsetiyor


Saçmalıyorsun Hemşom...=(

Beni gerçekten seven Dostlarımın Oldugunu Bilmek ...
Artık Sadece Kendim Için HuzuR Istiyorum....

7

Monday, 18.07.2011, 23:19

çocukların sevincini görmek beni gülümsetir... :)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

Sütlac

Profesyonel

  • "Sütlac" bir kadın

Mesajlar: 2,154

Kayıt tarihi: Jun 3rd 2008

Konum: Kase / Buzdolabi

  • Özel mesaj gönder

8

Wednesday, 20.07.2011, 15:00

kotu gunleri geride biraktigimi hatirlamak gulumsemem icin sebep ^^

9

Tuesday, 2.08.2011, 22:45

Arkadaslarımla Mutlu ve Eglenceli Zaman Gecirmem Gülümsememe En Büyük Neden ^^
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

10

Tuesday, 2.08.2011, 23:07

bence nefes alıyorsak bile tebessum etmemiz gerekir , birde saglikliysak kahkaha ile gülelim :kizgozkirp:
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Beyaz_Gelıncık" (2.08.2011, 23:24)


11

Tuesday, 2.08.2011, 23:11

Aciya inat gülmeye devam :)
WWW.Flatcast-Terapi.com

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 3.08.2011, 00:22

guestleri karıştır yeter :))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

13

Wednesday, 3.08.2011, 00:24

Yaninnizda Bir Ayso varda herzaman gülersiniz :)
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 3.08.2011, 00:26

Yaninnizda Bir Ayso varda herzaman gülersiniz :)



he ya bugün bile güldürdü beni :ooooooo: töle bakalim aysocan :pembegozluk:

  • "BY_DUSLER" bir erkek

Mesajlar: 4,845

Kayıt tarihi: May 22nd 2010

Konum: DüŞLeR aLeMi

  • Özel mesaj gönder

15

Wednesday, 3.08.2011, 00:36

Hayatta bildigim tek şey gülümsemek..
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]

16

Wednesday, 3.08.2011, 02:07

bir adet uyku kaçmıştır bulanların insanlık namına müdüriyete bırakmalı rica olunur :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

17

Wednesday, 3.08.2011, 02:09

seninde uyku bu aralar pek kaçar olsu sıkı bağlayamıyon herhal :)))

ben bulursam kargoya vercem bekle kapıda :))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

18

Wednesday, 3.08.2011, 11:28

Hep gülki hayat anlasinki seni hic üzemeycek !!!!!
WWW.Flatcast-Terapi.com

19

Wednesday, 3.08.2011, 13:14

hayata inat gülümse....
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

20

Wednesday, 3.08.2011, 13:25

evladının gözünün içindeki gülümseme olsa gerek..
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Benzer konular