Giriş yapmadınız.

1

Thursday, 30.06.2011, 18:42

faltcast indexs:Asi~Menekse // ATATÜRK //

Asi~Menekse belirtilen dosyaları ekledi:
  • ATATÜRK.rar (2.22 kB - 310 defa indirildi - en son: 27.02.2026, 10:36)

2

Thursday, 30.06.2011, 18:45

CANIMSIN...

HARIKASIN...


emegine saglik...meneksem icim titredi bakarkan ...cok ama cok güzel ve ANLAMLI..


Güzel ATAM CANIM ATAM BENIM... :S

  • "takunyas" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 30.06.2011, 19:01

güzel emegin icin tsklerrr
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

4

Thursday, 30.06.2011, 19:03

CANIMSIN...

HARIKASIN...


emegine saglik...meneksem icim titredi bakarkan ...cok ama cok güzel ve ANLAMLI..


Güzel ATAM CANIM ATAM BENIM... :S

Melisimmm İnan Bende Yaparkenn Çok Duygulandımm
Bi Okadarda Onur gurur duydummm
Tek Kelimeylee NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE diyorummm
Yorum Yazan O YÜREGE Çok Ama Çok Teşekkürlerrrr MELİSİMMMM :ksevgi: :ksevgi:

5

Thursday, 30.06.2011, 19:04

Yorum İçin Çok Teşekkürlerr takunyass

  • "Atilla Bülbül" bir erkek

Mesajlar: 81

Kayıt tarihi: Dec 20th 2009

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 30.06.2011, 20:37

Tek kelimeyle : MUHTEŞEM. Emeğinize, yüreğinize sağlık...

7

Thursday, 30.06.2011, 21:21

çok güzel olmuş menekşe anlamlı bir çalışma olmuş emeklerine sağlık paylaşım için tşkkk


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
ÜÇ KURUŞLUK BİR İNSANA BEŞ KURUŞLUK DEĞER VERİRSEN GERİ KALAN İKİ KURUŞLA SENİ SATAR

8

Thursday, 30.06.2011, 21:35

Tek kelimeyle : MUHTEŞEM. Emeğinize, yüreğinize sağlık...

Yorum İçin Çok Teşekkürlerrr.
Begendiginize Çok Sevindimmm

9

Thursday, 30.06.2011, 21:37

çok güzel olmuş menekşe anlamlı bir çalışma olmuş emeklerine sağlık paylaşım için tşkkk


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Yorum İçin Çok Teşekkürler Fuattt Yorum Yazan Yüregine saglıkkk

10

Thursday, 30.06.2011, 22:38

GERCEKTEN SÜPER ÖTESI OLMUS ELLERINIZE SAGLIK PAYLASIM ICIN TESEKKURLER
UGRUNDA ÖLÜNMEYEN VATAN VATAN DEGILDIR

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 30.06.2011, 22:39

Çok güzel olmuş Menekşe,ellerine sağlık :1alkis:

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE..! M.KEMAL ATATÜRK

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • 1461424
  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 30.06.2011, 22:42

Oyyy Kuzum benim çok güzeL ve çok anLamLı çaLışma oLmuş o güzeL yüreğine emek veren eLLerine gözLerine SağLık..Rabbim razı oLsun senden Menekşem :1kizçak: :ksevgi:
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ

13

Thursday, 30.06.2011, 22:52

GERCEKTEN SÜPER ÖTESI OLMUS ELLERINIZE SAGLIK PAYLASIM ICIN TESEKKURLER
UGRUNDA ÖLÜNMEYEN VATAN VATAN DEGILDIR

Yorum İçin Çok Teşekkürler Begendiginize sevindimm
Çok Haklısınız UGRUNDA ÖLÜNMEYEN VATAN VATAN DEGİLDİRRRR

14

Thursday, 30.06.2011, 22:54

Teseşekkürler Turkecemm yorum yazan yüregine saglıkkk

15

Thursday, 30.06.2011, 22:58

Oyyy Kuzum benim çok güzeL ve çok anLamLı çaLışma oLmuş o güzeL yüreğine emek veren eLLerine gözLerine SağLık..Rabbim razı oLsun senden Menekşem :1kizçak: :ksevgi:

Mavisimmmm RABBİM sendende razı olsun CNM BENİMMM yORUM YAZAN YÜREGİNE SAGLIK KUZUM BEGENDİGİNE SEVİNDİMMM :ksevgi: :1kizçak: :uhuuu:

16

Saturday, 2.07.2011, 00:07

Emeğine sağlık çok teşekkürler Canımmm..

17

Saturday, 2.07.2011, 20:43

Çok teşekkürler RÜZGARIMMMM

Daglar

Bilge

  • "Daglar" bir erkek

Mesajlar: 8,155

Kayıt tarihi: Jun 13th 2010

Konum: TokaT

  • Özel mesaj gönder

18

Sunday, 3.07.2011, 23:32

emegine saglik güzel olmuş tşkler

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

19

Sunday, 3.07.2011, 23:43

Harika bir eser olmusss;£meqine SaqLik...!!

20

Monday, 4.07.2011, 21:20

Yorum Yazan Herkese teşekkürlerr