Menekşem Canım kırmızı kırmızı çok şık bi çaLışma oLmuş emekLerine o güzeL yüreğine SağLık..Bende İndexin ortaLı duruyor bu kadar dert edip üzme o tatLı Cancazını tamammı
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ