Giriş yapmadınız.

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek
  • Konuyu başlatan "usta_37"

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 21.05.2011, 23:47

Flatcast Fcp tema/asi-gulum (uSTa_37)









[flash]http://s7.directupload.net/images/110521/kkbd3veu.swf[/flash]

Güle güle kullaniniz..
usta_37 belirtilen dosyaları ekledi:
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

2

Saturday, 21.05.2011, 23:54

usta ellerine saglık çok güzel olmuş paylastıgın için tskler..
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 22.05.2011, 00:09

Emeginize saglık harika olmuslar paylasım için teşekkürler.....

4

Sunday, 22.05.2011, 01:01

Emeginize saglıkkk güzel paylasım için çok teşekkürlerrr...

5

Sunday, 22.05.2011, 01:28

ellerine saglik usta güzel bi calisma tskler

  • "Ayazz 67" bir erkek

Mesajlar: 7,527

Kayıt tarihi: Dec 13th 2010

Konum: Almanya

  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 22.05.2011, 02:07

emeginize saglik usta guzel calisma icin tskler :1alkis:

  • "Biiidenem" bir kadın

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 22.05.2011, 05:05

Emegine saglık usta harika olmuş.*****

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek
  • Konuyu başlatan "usta_37"

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 22.05.2011, 06:23

karanlıkdüş
by okannn
Asi~Menekse
((*.ROSE.*))
Ayazz 67
Biiidenem
Güzel yorumlarınıza tşk ederim..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

Daglar

Bilge

  • "Daglar" bir erkek

Mesajlar: 8,155

Kayıt tarihi: Jun 13th 2010

Konum: TokaT

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 22.05.2011, 09:35

paylaşim için tşkler emeginize saglik

10

Sunday, 22.05.2011, 11:42

Emeğinize sağlık çok teşekkürler..

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 22.05.2011, 12:01

güzel olmuş tşkler
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

12

Sunday, 22.05.2011, 13:05

çok şık ve zarif çalışmalar olmuş usta_37 yüreğine sağlık...
teşekkürler...
şarkı içinde ayrıca teşekkürler çok sevdiğim bir parçası sezenin:)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

tugram

Jüri

  • "tugram" bir erkek

Mesajlar: 2,895

Kayıt tarihi: Jun 17th 2007

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 22.05.2011, 13:39

Gerçekten güzel çalışmalara imza atıyorsun usta Emeğinize yüreğinize saglık paylaşım için teşekkürler...
* * *

14

Sunday, 22.05.2011, 17:05

son calismalrinizin her biri hos ve emek dolu...
emeginize saglik...
tesekkürler..

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 23.05.2011, 00:33

Ellerine sağlık komşum güzel olmuş.
Emeğini paylaşan yüreğine teşekkürlerimle ^^

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek
  • Konuyu başlatan "usta_37"

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

16

Monday, 23.05.2011, 08:30

Daglar
Rüzzgar
nisa nisa
*-*ASİKARDELEN*-*
tugram
meliscanan
TurkEce
Güzel yorumlarınıza tşk ederim..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

17

Monday, 23.05.2011, 09:01

Emegnıze saglık, cok guzel gorunuyor paylasım ıcın tskler..
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

18

Monday, 23.05.2011, 10:37

USTA, Cok Güzel Bir Paylasımm
Emeğine Sağlık
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

19

Monday, 23.05.2011, 10:42

paylaşım için tşkkkk emegine saglık
ÜÇ KURUŞLUK BİR İNSANA BEŞ KURUŞLUK DEĞER VERİRSEN GERİ KALAN İKİ KURUŞLA SENİ SATAR

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

20

Monday, 23.05.2011, 11:27

çok hoş olmuşlar usta emeklerine sağlık devamını dilerim..