Giriş yapmadınız.

gece yolcusu

Orta Düzey

  • Konuyu başlatan "gece yolcusu"

Mesajlar: 240

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 12.09.2006, 01:04

Yalnizligim ve Ben

Yuregimin ucurumundayim simdi.
Sensiz dipsiz kuyular gibi gunlerim.
Basi yok ortasi yok sonu zaten yok.
Bilinmezlikler girdabindayim;

Kaybolmusum;
Elimden tutanim yok.

Dusmusum;
Kaldiranim yok.

Susamisim;
Su verenim yok.

Agliyorum;
Göz yasimi silen yok.

Sen yoksun;
Kimsem yok.

Yalnizim;
Bir sokak ortasinda.
Yalnizim;

Sensizligin son kulvarinda.
Son deminde artik,

Yalnizlik.

Ya sen gelmelisin;
Ya ben ölmeliyim...
Ya sen sevmelisin;
Ya ben bitmeliyim...

GuL PeMBe

Profesyonel

Mesajlar: 1,515

Kayıt tarihi: Mar 23rd 2008

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 26.06.2008, 19:46

emeginize saglik paylasim icin tskler

cantanem.gonul

Profesyonel

Mesajlar: 1,155

Kayıt tarihi: May 17th 2008

Konum: Sevdalýsnýn oldugu yerden :D

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 26.06.2008, 20:04

güzel yüregıne saglık cok güzel olmus

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 26.12.2010, 01:04

paylasim icin tskler :thumbsup:
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...