Giriş yapmadınız.

  • Konuyu başlatan "σкуαηυѕ"

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 22.02.2011, 19:25

Flatcast Fcp Tema~Sevmek Bana Yaramiyor

σкуαηυѕ belirtilen dosyaları ekledi:
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "nisa nisa" (23.02.2011, 17:31)


  • "Biiidenem" bir kadın

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

2

Tuesday, 22.02.2011, 22:36

Emeginize saglık paylaşiminiz için tşklr.

3

Wednesday, 23.02.2011, 11:03

okyanus eminim güzeldir ama ben göremiyorum sorun ya bende yada url aldıgın sitede tema görünmüyor :((
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "Biiidenem" bir kadın

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 23.02.2011, 13:00

evet imageshusks sitesinden kaynaklanıyor sanıırm o site cökmüş.((

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 23.02.2011, 14:10

site artık üyelik istediği için galiba aldığımız url lerde sorun yaratıyor...benimde yayındaki temalarım bile açılmıo ablam...burdakilerde hep o siteden idi...düzelmesse başka siteden tek tek düzelteceğiz mecburen...



temayı dün görmüştüm ona göre yazem ben yinede...aşkum bu arada o güzel yüreğine ve ellerine sağlık...tek tek her karesine kaç gündür emek verdin...ben bile senin kadar uğraşmıyorum tema yaparken...çok güsel olmuş...çok çok daha güselleri bile gelecek bu gidişle...

6

Wednesday, 23.02.2011, 17:52

paylasim icin tskler

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 24.02.2011, 09:41

Okyonus uzun süre sonra tema ekledin upload sitesi çöktü :kkahkaha:
Kesin senin temanı taşıyamadı yada nazar değdi :kgöz: Ellerine sağlık,emeğine,paylaşmana teşekkürler...

  • Konuyu başlatan "σкуαηυѕ"

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 24.02.2011, 16:29

Valla haklisin Turkece yüklememle sitenin cökmesi bir oldu :)
Tema yapmak bana yaramiyormus anladim :kkahkaha:

Hepinize ayri ayri tsk ederim güzel yorumlariniz icin,
Eylom cok sagol bitanem :ksevgi:

Temama oy verme lütfunda bulunan herkesede tskler....
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

9

Friday, 25.02.2011, 00:38

dört dörtlük bir tema emeğine sağlık
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

10

Friday, 25.02.2011, 20:43

tskler güzel paylasim icin ellerinize saglik

  • Konuyu başlatan "σкуαηυѕ"

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 25.02.2011, 21:14

güzel yorumlariniz icin tsk ederim..
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "Tirnali-57" bir erkek

Mesajlar: 7,730

Kayıt tarihi: May 20th 2011

Konum: Balıkesir / Ayvalık

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 22.07.2011, 20:59

Eline Yüreğine Gönlüne Sağlık Emek Veren Gözlerden Şifa Eksik Olmasın Paylaşımlarının Devamını Dilerim..
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]

13

Monday, 25.07.2011, 01:49

ELLERINIZE SAGLIK TSKLER
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif