Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 16.02.2011, 00:40

Beyazittan (Beyazdan) Espiriler...

EZAN VE TOP
İlkokul çağlarımda sokakta arkadaşlarımla top
oynarken,
annem hep balkondan çağırır:
"Oğlum Beyazıt ezan okunuyor, eve gel."
O zamanlar namaz da kılmıyorum. Neden ezan okununca eve
gideceğim?
O dönemde ezan okunurken benim gibi eve gitmeyip top
oynayan
arkadaşlarımı tanıyor musunuz: Hakan Şükür,
Sergen, Hasan Şaş, İlhan Mansız..
Peki, benle beraber ezan okunurken eve giden
arkadaşlarımı tanıyor musunuz:
Ben, Yaşar Nuri Öztürk ... 8o

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 16.02.2011, 00:42

MEMLEKET NERESİ ABİ?
Plajda tüm yabancı erkekler sırtüstü yatarken, Türk erkeği yüzüstü yatar.
Bir de beline havlu dolayıp, altından çamaşır değiştirmeyi başarır.
Sanki orası Şengül Hamamı.
Herkes terlik giyerken Türk erkeği plajda tokyo giyer.
Plajda genelde yabancılar kitap okur, Türk erkeği cep telefonu ile konuşur.
Türk erkeğini öteki dünyada da çok kolay ayırt edebiliriz.
Mesela Zebani kuyuya ateş atıyor. Bizim Türk erkeği etrafında dolaşır:
"-Abi günde ne kadar yakıyor.
-Doğal gaz mi?
-Memleket neresi abi?"

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 16.02.2011, 00:46

AH DEDE VAH DEDE
Geçenlerde 15 yıldır görmediğim dedem İstanbul'a yanımıza geldi.
Pencereden bakıp bakıp soruyor:
"Oğlum Beyazıt bu geçen kim, oğlum Beyazıt şu giden kim?" diye.
"Yaa,nerden taniim dede" diyorum, bana kızıyor:
"Oğlum kaç senedir İstanbul'dasın, nasıl tanımazsın!..... :kkahkaha:

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 16.02.2011, 00:48

CEP TELEFONU
Cep telefonlarının yeni çıktığı zamanlar,
iki eleman cuma namazında birisi telefonu o gün almış,namazın ortasında acemi abinin telefonu başlıyor zitdirii zitdiriii...
Bütün millet küfür ederken abinin çabalarını görenarkadaşı aynen söyle diyor:
"kul euzu birabbin nas -yes'e bas-melikin nas -yes'e bas- ilahin nas yese bas"

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 16.02.2011, 10:13

:D teşekkürler ece ;)
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

6

Wednesday, 16.02.2011, 10:16

tskler ece..:)))))
Saygım adabımı aştı bu gece.

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 16.02.2011, 10:40

Sansür olmasa daha çok varda :D Sizde yenilerini görürseniz ekleyin olar mı? :1gözkirp:

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

8

Wednesday, 16.02.2011, 14:07

:D :D :D emeğine sağlık hepsi çok güzelldii :1alkis:
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

TurkEce

[Forum Ablası]

  • "TurkEce" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

9

Wednesday, 16.02.2011, 14:12

Sağol sibela ^^