Giriş yapmadınız.

  • "serpil_X" bir kadın
  • Konuyu başlatan "serpil_X"

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 20.07.2010, 16:13

temelin donları :)


Ø TEMEL'İN DONLARI... :))
Gümrük kapısında bir İngiliz, bir Fransız, bir Türk geçmek için bekliyorlarmış.
Gümrük görevlileri valizlerini kontrol etmeye başlamış.
Önce İngiliz'in valizine bakmışlar. İçinden 7 adet don çıkmış.
'Niye 7 tane?' diye İngiliz'e sormuşlar.
O da : 'Haftanın yedi gün var. Hepsi için bir tane. Pazartesi, Salı, Çarşamba...' demiş.
'Vay be ! ' demiş görevli, 'Helal olsun.. Medeniyete, temizliğe bak adamlardaki ...'
Sıra Fransız'ın valizine gelmiş. Açmışlar bakmışlar 8 tane don ..
'7'yi anladık da , niye 8 ? ' diye sormuşlar..
Fransız : 'Pazartesi, Salı, Çarşamba... Hergün için bir tane, bir tane de ne olur ne olmaz diye yedek aldım' demiş .. 'Vay be' diye düşünmüş bizim gümrükçüler .. 'Adamlardaki temizliğe medeniyete bak,
Ingilizleri de geçtiler temizlikte' ...
Sıra Temel'e gelince açmışlar bakmışlar tam 12 adet don.
'İşte !' demişler.. Ne varsa bizim insanımızda var. Avrupalı ile kıyas kabul etmeyiz .. Şu medeniyete, şu temizliğe bak..
Yabancılar da duysun diye sormuşlar : 'NEDEN 12 ADET ?'
Bizimki cevap vermiş : 'Ocak, Şubat, Mart, Nisan, ......'



2

Friday, 23.07.2010, 09:58

hehehehehhe tşklerr ;)

  • "serpil_X" bir kadın
  • Konuyu başlatan "serpil_X"

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 23.07.2010, 14:05

rica ederim begenmenne sevindim ...

4

Saturday, 24.07.2010, 12:56

zuhaaaaaaaaaa hahahahahaaha :):):D:D Paylaşım İçin Teşekkürler...

  • "serpil_X" bir kadın
  • Konuyu başlatan "serpil_X"

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 24.07.2010, 13:50

:) :) begenmene sevindim

6

Saturday, 24.07.2010, 19:40

:D cok güzeldi :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 24.07.2010, 21:00

çok güzeldi :))))))))))) tşklerr ne güldüm yaa
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

  • "serpil_X" bir kadın
  • Konuyu başlatan "serpil_X"

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 24.07.2010, 22:04

tesekkürler blackline , tesekkürler nisa nisa begenmenize sevindim bi nebzede olsa güldürebüldiysem ne mutlu bana :)

9

Tuesday, 26.10.2010, 01:04

HEHEHE TSKLER PAYLASIM ICIN :P
!!!! ASK BIR CAY GIBIDIR S€KERD€ S€WGIDIR :( BIZIM GIBI GARIPL€RD€ CAYI S€K€RSIZ IC€R!!!!!

KeLeßeq

Orta Düzey

Mesajlar: 364

Kayıt tarihi: Oct 4th 2010

Konum: ALmanYa

  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 26.10.2010, 01:29

süperrr cok güldümm ya :D :D paylasim icin tskler
ßeni ßir ßen ßiLirim , ßirde ßeni Yaradan , ßana ßir ßen lazimim ßirde ßeni anLayaN ( Hz MevLaNa )

11

Tuesday, 26.10.2010, 17:38

begenmenize sevindim :):)

Benzer konular