Giriş yapmadınız.

Suzette

Profesyonel

  • "Suzette" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Suzette"

Mesajlar: 745

Kayıt tarihi: Jul 24th 2007

Konum: Mavi iLe yeSiLin oLdugu yeRden

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 18.07.2010, 01:11

acemi

Temel Almanya'ya işçi olarak çalışmaya gider. Uçaktaki koltuğunun hemen yanında dünya tükürük şampiyonu oturmaktadır. Adam bir tükürür ve tükürük Temelin kulağının yanından mermi gibi geçer.
- Adam: "Ben 96 olimpiyatları dünya şampiyonu Almanya'dan Hans" der. Temel tabi şaşırır. Bir müddet sonra adam bir daha tükürür ve tükürük Temelin kafasını sıyırarak gider.
-Hans: "Ben 2000 dünya tükürük şampiyonu hans"der. Temel artık dayanamaz ve Hans'ın suratının ortasına tükürür.
-Temel: "Daha acemiyim." der.

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 18.07.2010, 01:13

:))))))) tesekkürler güzeldii ..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

3

Sunday, 18.07.2010, 11:10

hahaha :) Buda Güzeldii Paylasım Icın Tesekkurler Ablam...

4

Sunday, 18.07.2010, 11:19

buda superdi:):):)bazen tukurun demek faydalarida varmis :):):):):):)
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



5

Sunday, 18.07.2010, 14:52

Temel zekâsı,topraam nede olsa :D :D :D paylaşım için teşekkürler... :thumbsup:

6

Sunday, 18.07.2010, 20:04

Buda güzeldi ...

ama buda kim ? :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 18.07.2010, 23:13

:))))))))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 19.07.2010, 15:45

:D :D :D Teşekkürler....
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!