Giriş yapmadınız.

stella

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "stella"

Mesajlar: 564

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: :))))

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 28.09.2006, 16:59

Kurtlar Vadisi

Kurtlar vadisinin unutulmaz sözleri ile nick yapın

işte unutulmaz Sözzler.


Ölenin arkasından ağlamaki, sen öldükten sonrada arkandan ağlıyan bırakma !!

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'dur.

Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.

Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.

Dostun dostumdur, düşmanın düşmanım.

Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım..

Kaç ölüm adını değiştirir usta?

Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir.

Sonunu düşünenler kahraman olamaz.

Kurtlar Vadisi'nde zaman ölüme doğru ilerler.

Kurtlar Vadisi'nde son, ölümden önceki son çıkıştır.

Kurtlar Vadisi'nde duello, akle yelkovanın buluştukları andır.

Kurtlar Vadisi'nde bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

Sadakat, Kurtlar Vadisi'nin en güçlü panzehiridir.

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde ölmek, en büyük maceradır!

Kurtlar Vadisi'nde ölüm, yaşamdan daha gerçektir.

Kurtlar Vadisi'nde kimse canından emin olamaz...

Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.

Dünya bir gündür, o da bugündür!

Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

Senden bir tane daha yoksa, eyvallah diyeceksin.

Büyük güç, büyük sorumluluk ister.

Sen, sen ol! Asla biz olma.

Atasını tanımayan, it peşinde gezer!

İki kişinin bildiği sır değildir.

Biz ölmeyi çoktan göze aldık da, yanımızda kimler g**ürücez onu düşünüyoruz.

Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!

İnsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.

Her gün olan yenilik, benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

Kurtlar Vadisi'nde her cinayet ardında bir sır bırakır.

Kurtlar Vadisi'nde ölüm, beklenmedik kişiden, beklenmedik zamanda gelebilir...

Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.

Kurtlukta kanun, düşeni yemektir.

Azdan az, çoktan çok gider.

Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.

Her şey yalan! Benim hayatımda tek gerçek sensin...

Kurtlar Vadisi'nde hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır.

Kurtlar Vadisi'nde özgürlük, sonu meçhul bir firardır.

Kurtlar Vadisi'nde sadece şahlar hamleleri önceden sezer.

Kurtlar Vadisi'nde gözden akan bir damla yaş, kimsenin susuzluğunu gidermez.

Kurtlar Vadisi'nde gövdeden kopan başlar üzerinde ilerlenir.

Kurtlar Vadisi'nde şans, doğru zamanda doğru yerde olmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde sorular, gün geçtikçe artan bir bilmeceye dönüşür.

Kurtlar Vadisi'nde hiç birşey tesadüf değildir.

Kurtlar Vadisi'nde geçmiş konuşulmaz.

Kurtlar Vadisi'nde sorular, gün geçtikçe artan bir bilmeceye dönüşür

stella

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "stella"

Mesajlar: 564

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: :))))

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 28.09.2006, 17:05

Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım... ( :ask: vay be lafa bak ... :lachab: )

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır. ( yapma ya :D )


Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk. ( :wallb: )

Dünya bir gündür, o da bugündür! :aptal:

Sen, sen ol! Asla biz olma. :lachab:



abooo cok güldüm bu sözlere.... :lachab: hakiki türk erkekleri
iste :lachab:

Ceren

Orta Düzey

  • "Ceren" bir kadın

Mesajlar: 372

Kayıt tarihi: Sep 25th 2006

Konum: Hamburg

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 28.09.2006, 19:13

Zeten ben o Diziyi hic seemedim, cok sacma :aptal:

stella

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "stella"

Mesajlar: 564

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: :))))

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 28.09.2006, 19:23

haklisin ceren....pek öyle bakilacak bir dizi degildi...ama filmdeki su sözlere bakarmasin... :D sanki dünyayi onlar yaratdi :D :D

~~Sunny~~

Orta Düzey

Mesajlar: 433

Kayıt tarihi: Sep 20th 2006

Konum: Königreich der Himmel

  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 28.09.2006, 19:45

Evet tipik macho erkeklerin kullandiklari cümleler bence bunlar. :__:

Al-Pi

Orta Düzey

  • "Al-Pi" bir erkek

Mesajlar: 397

Kayıt tarihi: Sep 14th 2006

Konum: Mönchengladbach

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 28.09.2006, 20:30

kurtlar vadisi dizisinin bittigine cok üzüldüm, o dizi aliye veya ona benzer öbür dizilerden kat kat daha üstündü...

siz ne anlarsiniz kaliteden :x:

"dünyayi kurtaran adam"i izlemeye devam :D

polat görmesin bu yazdiklarinizi, bogazinizi keser :box:

[stream]http://home.arcor.de/allaturkaa/YAVUZ_BINGOL_-_TANRIDAN_DILEDIM.mp3[/stream]

stella

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "stella"

Mesajlar: 564

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: :))))

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 28.09.2006, 21:48

ay alpiiiiiiiiiiii müzik harikaymis... :orkestra:


aliye hic degilse gercek bir öyküyü anlatiyor....kurtlar vadisi neyi anlatiyordu???
Mesela "Deli Yürek" güzel bir filmdi (tartisilmz billene :D ) ...basrolü oynayan kimdi hatirladinmi??? :oops:

Alıntı

Sen çiftlikte at tımar ederken, biz insan tımar ediyorduk.
:D :D :D :
D

perrush

Stajyer

Mesajlar: 119

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: Nevis

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 28.09.2006, 22:04

kurtlar vadisi takimi hehe...

:haha: Kurtlar vadisini yakaladimmm...

stella

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "stella"

Mesajlar: 564

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: :))))

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 28.09.2006, 22:07

muhahahaha DJ Perrush .......iyi yakalamissin keratalari :D :D

perrush

Stajyer

Mesajlar: 119

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: Nevis

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 28.09.2006, 22:13

:hep:

oO_eLif_Oo

Orta Düzey

Mesajlar: 534

Kayıt tarihi: Sep 21st 2006

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 2.10.2006, 12:17

hehehe.... azzu ablam... ben sadece bu bölümünü izledim su dizinin....
oda canim ELIF'im öldü... icim cizz etti walla :cry:


oO_eLif_Oo

Orta Düzey

Mesajlar: 534

Kayıt tarihi: Sep 21st 2006

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 2.10.2006, 12:19

Ayyy cok sacma bir diziydi hakikaten :roll:



Mud-ti

Orta Düzey

Mesajlar: 417

Kayıt tarihi: Sep 10th 2006

  • Özel mesaj gönder

13

Thursday, 5.10.2006, 00:17

http://home.arcor.de/allaturkaa/YAVUZ_BINGOL_-_TANRIDAN_DILEDIM.mp3 abi ben bu müzigi aliyorum isteyen arkadaslar iste size link saldirin abi ftpyi müziklemi dolduruyon :D :D :D host sirketi bunu görmesin :D


Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım..

Bu söze bitiyorum ben bu sözü duyabilmek için devamli elif türküsünü dinlerdim....

  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 27.06.2007, 03:42

süper paylasim için tskler

  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

15

Wednesday, 27.06.2007, 23:51

Al-Pi, abi bana media playeri nasil yaptigini ögretirmisin :D