Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • Konuyu başlatan "hüzünlüyıllar"

Mesajlar: 1,502

Kayıt tarihi: May 4th 2009

Konum: Güllerin yaðdýgý yer

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 23.06.2009, 16:42

mekke (kırmızı dini tema)


engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

2

Tuesday, 23.06.2009, 18:37

hüzünlüyıllar, paylaşım için teşekkürler.

*özer52*

Stajyer

  • "*özer52*" bir erkek

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 26th 2009

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 6.07.2009, 19:44

tskler elimize saglik sagolun

*özer52*

Stajyer

  • "*özer52*" bir erkek

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 26th 2009

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 6.07.2009, 19:46

tskler elimize saglik sagolun

kartanesi-özlem

Profesyonel

Mesajlar: 933

Kayıt tarihi: Mar 25th 2009

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 31.07.2009, 00:35

harikasin emgine saglik cok guzel

yesim_74

Orta Düzey

  • "yesim_74" bir kadın

Mesajlar: 201

Kayıt tarihi: Jan 2nd 2008

Konum: ALMANYA

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 13.08.2009, 19:36

tsk

tşkler emeğine yüreğine sağlık

BY*ZALIM

Profesyonel

  • "BY*ZALIM" bir erkek

Mesajlar: 987

Kayıt tarihi: Mar 27th 2009

  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 18.08.2009, 02:29

huzunluyillar öncelikle hos olmus eline saglik ama ALLAH lavzi dinliyici ve yazi tahtasinda olmamis ALLAH lavzi en öste yakisr saygilar...

schlange34

Profesyonel

Mesajlar: 1,619

Kayıt tarihi: Jul 12th 2007

Konum: ÝSTANBUL

  • Özel mesaj gönder

8

Tuesday, 18.08.2009, 02:35

ELine sagLık güzeL oLmuş ama sanki çok iç içe girmis gibi herşer az daha sadeLik oLsaydı Daha hoş dururdu gibi