Giriş yapmadınız.

  • Konuyu başlatan "@s@let"

Mesajlar: 3,848

Kayıt tarihi: Sep 9th 2008

Konum: AllaTurkaa

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 28.05.2009, 14:53

GriSiyah Tema..Fcpli..by @s@let

[flash width=800 height=600]http://www.resimkalesi.com/./data/media/25/asalet.swf[/flash]
@s@let belirtilen dosyaları ekledi:

2

Thursday, 28.05.2009, 14:55

@s@let, Sen bi sekılde bizim temaları yorumluyorsun
Biz ne yapalım? Yeni kelimeler de türetemiyoruz :D Klişeleşmis olucak ama
Brawo cok güzel olmus :up:

  • Konuyu başlatan "@s@let"

Mesajlar: 3,848

Kayıt tarihi: Sep 9th 2008

Konum: AllaTurkaa

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 28.05.2009, 14:57

Ben Senin Bana Ucuk Temaci Demene Cok Güldüm Sen Öyle Devam Et :D Temalarimda Öyle Sayilir Azcik Ucuk :D

Tskler Ederim

4

Thursday, 28.05.2009, 15:05

Sevimsiz adamdan ilginc bir yakıstırma :D ama uydu sanabe

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 28.05.2009, 15:12

@s@let, emeklerine sağlık süper bi paylaşım teşekkürler.. :up:

  • "beratcan" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 28.05.2009, 15:48

burdaki temalara imza reklam koyamıyoz ya beles gidiyo hepsi :D

Allaturkaa'nında özelliği (farkı) bu işte ;)

editcilere gün doğdu :D

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 28.05.2009, 15:50

abooooooooooo
abooooooooooo
bu ne güzellik cnm harikaaaaaaa tşklerr paylaşımın için

orkut29

Acemi

Mesajlar: 2

Kayıt tarihi: Nov 24th 2007

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 28.05.2009, 16:02

cok tskler ellerine saglik cok güzel olmus

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 28.05.2009, 18:00

Bakmaya doyamadım siyahın asaleti bu olsa gerek çok hoş görünüyor emeğine sağlık abla :up:

Abla bence sen web tasarım alanında da çok başarılı olursun hayal gücün ve mutheşem yeteneğin bunu gösteriyor. Bence bu alanda da şansını bi dene :)

  • Konuyu başlatan "@s@let"

Mesajlar: 3,848

Kayıt tarihi: Sep 9th 2008

Konum: AllaTurkaa

  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 29.05.2009, 00:04

Tskler Ederim Güzel Yorumlariniz Icin..

Tskler Ederim Denizcim Bunu Bende Görmen Icin..Hic Düsünmedim:D Denemek Lazim..

Blueblack41

Orta Düzey

Mesajlar: 357

Kayıt tarihi: Apr 24th 2009

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 29.05.2009, 01:01

Yorum yazamiyom :) yazsam temanin quseLLiqi qidecek yane

  • "<<berdush>>" bir erkek

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 1.06.2009, 01:50

@s@let, cok güzel olmus tema ellerine saglik
tskrlr paylasimin icin

mehmet068

Stajyer

  • "mehmet068" bir erkek

Mesajlar: 74

Kayıt tarihi: Jan 22nd 2009

Konum: almanya

  • Özel mesaj gönder

13

Tuesday, 2.06.2009, 03:12

tesekkurederim

dilge

Orta Düzey

Mesajlar: 474

Kayıt tarihi: Sep 20th 2007

Konum: ANKARA

  • Özel mesaj gönder

14

Tuesday, 2.06.2009, 09:30

muhteşem tema elinize saglık indirdim ama fcp olarak ekledigimde görünmyor osrun bendemi yoksa fcp demi anlamadım:?

Mesajlar: 88

Kayıt tarihi: Aug 13th 2008

  • Özel mesaj gönder

15

Tuesday, 2.06.2009, 09:48

ellerinize sağlık aldım kullanıyorum bile çok hoş duruyo teşekkürler

  • Konuyu başlatan "@s@let"

Mesajlar: 3,848

Kayıt tarihi: Sep 9th 2008

Konum: AllaTurkaa

  • Özel mesaj gönder

16

Wednesday, 3.06.2009, 01:14

dilge, Ben Denedim Fcpyi Radyoda Sorun Yokdu..

Tüm Güzel Yorumlar Icin Tskler Ederim..Sagolun

Mesajlar: 27

Kayıt tarihi: Dec 9th 2008

Konum: ankara

  • Özel mesaj gönder

17

Thursday, 4.06.2009, 21:48

öncelikle eline yüregine saglik süper bir çalışma
paylaşım için tşklerrr :harika:

ByBugra19

Stajyer

Mesajlar: 133

Kayıt tarihi: Jan 25th 2009

Konum: Çorum

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 5.06.2009, 10:57

çok güzel bir tema eline sağlık

suskun_ezo

Orta Düzey

  • "suskun_ezo" bir kadın

Mesajlar: 534

Kayıt tarihi: Dec 25th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 5.06.2009, 23:01

süper olmuş @s@let sade ve çok şık aldım bilee :))emeklerine sağlık.

Mesajlar: 1

Kayıt tarihi: Jun 7th 2009

Konum: BÝLECÝK

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 7.06.2009, 13:43

çok güzelllll elelrinize sağlık