Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Cocuklugumu özlüyorum...

[stream]http://mp3.mp3evi.com/Mp3SLinkComDogruAdres/FDUzunUzun/23.wma[/stream]
güsel paylasim tsk.ler........
ya süpersin ya benim yaşım daha 13 ama bende büyümek ve arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyorum.
onlar benim canımın yarısı :\
ahh cocuklugumuz..Belkide hayatın en güzel yasam devresi...Belkide dert,endise,gelecek kaygısı gibi bi cok konudan uzak, haberimis olmadan yasiyorduk..Sadece o tertemis cocukluk hislerimizle güzel oyunlar oynardık dünyadan haberimiz olmazdı..Belkide bize o duyguları geri verseler yine cocuklukta oldugumus gibi yasaris..Paylasimin icin cok tesekkürler..Harika bisi hatırlattın bize..
abi ben 6 yasindayken pc basladim aslinda bende cocuklugumu ozluyom

yas 12 burda 16 yazio
bende cok özlüyorum ama gelmez

paylasim icin tskler
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...