Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 29.10.2008, 22:53

Hakkını helal et Yıldız Gözlüm

[flash width=800 height=600]http://www.ukimagehost.com/uploads/83abc8bec1.swf[/flash]

ALINTI

  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 29.10.2008, 23:00

elinize saglik beratcan abi, cok guzel olmus, siir harika..

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 29.10.2008, 23:09

Flash çok güzel hazırlanmış ya çok beğendim şiirde zaten çok sevdiğim bir şiir teşekkürler abi paylaşımınız için.

  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 29.10.2008, 23:18

Flashi hazirlayan kenar problemi cekmis baya
Yinede cok güzel bir tema olmus ellerine saglık abi bizlerle paylastihin için

  • "beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 29.10.2008, 23:51

slowcu, adam bi flash a giremedi ya :D vertikalı ayarlıyom horizantal bozuluyor horizantalı ayarlıyom vertikalı bozuluyo yapan nasıl yapmışsa anlamadım gitti :D

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

6

Wednesday, 29.10.2008, 23:53

Bence öyle yarısı içeride yarısı dışarıda daha güzel ayrı bir hava katıyor :) Bir yanı gitmek istiyor bir yanı kalmak istiyor gibi (hayal gücüne bak :D)

i-rem

Profesyonel

  • "i-rem" bir kadın

Mesajlar: 2,183

Kayıt tarihi: Jun 26th 2007

Konum: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 30.10.2008, 00:18

beratcan, benimde bu siire bir temam var biliyormuydun :masum:

Flashlar süper ya, bilgisayar bile alisti hemencecik aciyo artik :up:

  • "beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 30.10.2008, 00:32

biri şu adamı itiklesin flash ın içine

  • "beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 30.10.2008, 00:40

Alıntı sahibi ""i-rem""



Flashlar süper ya, bilgisayar bile alisti hemencecik aciyo artik :up:


macromedia flash player kaynaklı sorun flash ları izleymeyenler için tekrar yüklemelerini öneririm

http://www.adobe.com/products/flashplayer/

i-rem

Profesyonel

  • "i-rem" bir kadın

Mesajlar: 2,183

Kayıt tarihi: Jun 26th 2007

Konum: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 30.10.2008, 00:49

flashplayer'im var ama pc agir :roll:
eh yaslandi artik oda benim gibi

  • "beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 30.10.2008, 00:56

flash mı biri büyütmüş ama adam hala dışarda ben okadar uğraştım olmuyo valla adamı içeri alıyom yazılar dışarda kalıyo yazıları alıyom adam dışarda kalıyo bence flash ı kim yapmışsa adamın rengi biraz soluk görememiş dışarda kaldığını o şekilde kaydetmiş :D

sevd/\gul

Profesyonel

  • "sevd/\gul" bir kadın

Mesajlar: 1,893

Kayıt tarihi: Sep 1st 2008

Konum: ankara

  • 13013002
  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 30.10.2008, 01:40

beratcan, abi süper bir flaş harika bir şiir süper bütünlemişsin ellerin dert görmesin sagol var oll

masum_serseri

Profesyonel

Mesajlar: 1,655

Kayıt tarihi: Oct 21st 2008

Konum: viyana

  • Özel mesaj gönder

13

Thursday, 30.10.2008, 01:48

beratcan, eline emegine saglik abi,paylasimin icin tskrlr,harika olmus