Giriş yapmadınız.

1

Saturday, 11.10.2008, 04:44

BU ASKI ICIMDE YAPA YANLIZ BIRAKTIN

9
ŞU AYRILIK NE GARİP ŞEY

Şu ayrılık ne garip şey
Bak her hangi bir şairin yüz şiirine
Doksan dokuz tanesi ayrılık üzerine
Şair miyim? Değil miyim? Bilmiyorum ama
Ayrılık olmasa dökülmezdi bu kelimeler mısralara

Şu ayrılık ne garip şey
Ağlatır adamı ulu ortalarda bebekler misali
Anladığın bir lisan vardır, oda duvarların dili
Ayrılık olmasa kim dolduracaktı gece sokakları
Ölüm Allah’ın emri de, ayrılık başkasının mı?

Şu ayrılık ne garip şey
Bütün insanların mazisi ayrılıklar üzerine kurulu
Onunla anlamlı mutluluk, onda gizli yaşama umudu
Ayrılık olmasa insanın değeri nasıl bilenecek
Elbette önce ayrılık sonrada sevinç gelecek

Mesajlar: 3,848

Kayıt tarihi: Sep 9th 2008

Konum: AllaTurkaa

  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 11.10.2008, 04:48

Cok Güzel Ve Anlamli..Tskelr Paylasim Icin