Giriş yapmadınız.

[WEB] Blog Temasi

  • Konuyu başlatan "sus_kalbimxx02"

Mesajlar: 99

Kayıt tarihi: Jan 25th 2008

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 16.04.2008, 23:58

Blog Temasi

[edit onizleme calismiyor]

BLOGLAR İCİN eh idare eder
sus_kalbimxx02 belirtilen dosyaları ekledi:
  • indx9.txt (2.71 kB - 266 defa indirildi - en son: 21.06.2026, 16:53)

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Masum Masum" (4.06.2011, 18:45)


  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 17.04.2008, 01:23

sus_kalbimxx02, guzelmis, paylasim icin tesekkurler..

  • "D3NiZLi-Li" bir erkek

Mesajlar: 3,304

Kayıt tarihi: Jul 29th 2007

Konum: Denizli

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 17.04.2008, 14:29

sus_kalbimxx02, guzel paylasim icin tskrler :up:
Remix Engineers : http://remix.land

GuL PeMBe

Profesyonel

Mesajlar: 1,515

Kayıt tarihi: Mar 23rd 2008

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 17.04.2008, 14:57

güzel ve kulanisli olmus tskler

FoRCeS

Stajyer

Mesajlar: 138

Kayıt tarihi: Jul 25th 2007

Konum: býngol

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 4.05.2008, 23:37

cok guzel saol..

bulutbulut

Orta Düzey

Mesajlar: 218

Kayıt tarihi: Oct 10th 2007

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Wednesday, 14.05.2008, 22:06

tşk güzel bir çalışma ;)

canem

Orta Düzey

Mesajlar: 182

Kayıt tarihi: Oct 14th 2007

Konum: BURSA

  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 17.06.2008, 20:48

Güzeldi ellerine saglık keşke tam yerleştirse idin yayın alma istek hattını felan daha hoş olurdu kendi düşüncem tabi...

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Nov 27th 2008

Konum: antalya

  • Özel mesaj gönder

8

Wednesday, 17.12.2008, 22:30

OLUM **** SEN BU NE *** BISEY BILIYOZ DIYE CIKMAYIN SURAYA YA ****

  • "D3NiZLi-Li" bir erkek

Mesajlar: 3,304

Kayıt tarihi: Jul 29th 2007

Konum: Denizli

  • Özel mesaj gönder

9

Wednesday, 17.12.2008, 22:45

antnightboy, bu 2 oldu kelimelerine dikkat et!
bunlardan daha guzelini yapabiliyorsan meydan senin
daha forumda paylasimin yok
konustugun kelimeye bka birde :x:

dj_engin

Stajyer

  • "dj_engin" bir erkek

Mesajlar: 90

Kayıt tarihi: Sep 4th 2007

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 18.12.2008, 18:22

sus_kalbimxx02, paylaşımın için teşekkürler