Bundada imza olmadigini farkettim ve düzenlemeye gittim ama sayfam donma yapinca ben düzeltip yükleyene kaadar uyariniz gelmis.sanirim kendim düzeltmemde bir sakinca yoktur.imzali sekilde degistirdim fcp si dahil olmak üzere...Öncelikle ellerinize sağlık.
Ancak bu temanızdada imza yok.Mesaj olarak imzalı halini eklerseniz değiştiririz![]()