ZENOBIA VE MELİSCANAN DEĞERLİ ARKADASLARIM YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ÖZELLİKLE HER TEMA EKLEYİŞİMDE ZENOBIA NIN YORUMLARINI MERAK ETMİŞİMDİR ACABA NE YAZACAK DİYE...) ÇÜNKÜ FARKLI YERLERDEKİ YORUMLARINI OKUDUM EĞER BİRŞEYİ EKSİK GÖRÜYOSA KİM OLURSA OLSUN HEMEN YORUMUNU BELİRTİYO BU YÜZDEN ACABA ....? DEMİŞİMDİR HEP ))